فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

رای ما امنیت‌ساز است و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد

سردار نظری با بیان اینکه هر رای ما امنیت‌ساز است و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد، اعلام کرد: حضور پر شور مردم ما در پای صندوق‌ها رای لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۲۲
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه حضور اظهار داشت: در روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در جوار مرقد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و شهدای عزیزمان در گلزار شهدای کرمان پای صندوق‌های رای آمده‌ایم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رای مردم ما به نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت‌ساز است، گفت: دشمنان نظام از مدت‌ها قبل دسیسه‌ها و توطئه‌هایی را در بحث ناامن‌سازی کلید زدند.

وی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه صبح امروز مردم ما در سراسر استان در پای صندوق‌های رای حاضر شده و حضور پررنگی در انتخابات داشتند، ادامه داد: مردم ما امروز با حضور خود بیعت مجددی با امامین انقلاب، شهدا و نظام مقدس اسلامی و انقلاب داشتند.

سردار نظری با بیان اینکه هر رای ما امنیت‌ساز است و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد، افزود: حضور پر شور مردم ما در پای صندوق‌ها رای لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز با حضور همه مردم، با اقتدار کامل، مجالس قوی را رقم خواهیم زد و نمایندگان قوی را راهی کارزار خواهیم کرد تا بتوانند به مردم عزیز بهتر خدمت کرده و کمک کنند تا نظام قدرتمندی داشته باشیم.

ارسال نظرات