در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی حامدی» آمده است: با حضور در جبهه‌ها و نماز عبادی سیاسی جمعه، مشت محکمی بر دهان منافقین کور دل و دشمنان خارجی بکوبید و مخالفان را بیش از پیش رسوا سازید.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۲۸
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

نماز جمعه مشتی محکم بر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «سید عباس الحسینی» فرزند حاج آقا نورالله الحسینی، در چهارم خردادماه سال ۱۳۴۰ شمسی در روستای کودزر در یک خانواده متدین و مذهبی دیده به جهان گشود، پس از پایان خدمت سربازی، به عضویت کمیته انقلاب اسلامی اراک در آمد، و به حراست از حریم انقلاب پرداخت. او عاشق جبهه بود و می‌خواست در جبهه حضور فعال داشته باشد، روح بلند، مجاهد مخلص در فضای دنیای کوچک نمی‌گنجید. عشق به معبود بار دیگر او را به جبهه‌ها روانه ساخت. او این بار به جبهه جنوب رفت و در عملیات پیروزمندانه والفجر ۸، شرکت کرد، سر انجام در سحرگاه هفتم اسفند سال ۱۳۶۴ شمسی به آرزوی دیرینهٔ خود که همان لقاء‌الله بود رسید و بر سکوی پر افتخار شهادت، مستانه ایستاد و شراب شیرین و طهور شهادت را نوشید. پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای شهر اراک به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

با حضور در جبهه‌ها و نماز عبادی سیاسی جمعه، مشت محکمی بر دهان منافقین کور دل و دشمنان خارجی بکوبید و مخالفان را بیش از پیش رسوا سازید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار