خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۸۱۷۶۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با حضور در شهرستان اسفراین در جمع بسیجیان، پیشکسوتان و اقشار مردم فرا رسیدن نیمه شعبان ولادت امام زمان عج را تبریک گفته و افزودند و با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی مطالبی را بیان داشتند.

وی در رابطه با شایعاتی که مبنی بر حمایت سپاه پاسداران از کاندیدها بیان شده خاطر نشان کرد :
سپاه پاسداران از فرد یا حزب خاصی در انتخابات حمایت نمی‌کند اخباری مبنی بر اینکه افرادی که مدعی هستند سپاه آنها را تایید کرده کذب است و این را بدانید که هر فردی که شورای نگهبان تایید کرده ما هم تایید می‌کنیم سپاه پاسداران برای هیچ فردی هزینه نمی‌شود زیرا ما تحت امر ولی فقیه هستیم .

 سردار فرجی در ادامه در ارتباط با قدرت ملی مردم افزود:قدرت ملی ما قدرت نرم ماست کشور ما با کودتا شکل نگرفت بلکه با اجتماع شکل گرفت ارتباط مردم با ولایت ارتباطی مریدی و مرادی است.

سردار فرجی همچنین در رابطه با بعضی انجمن‌های انگلیسی و دروغین کشور گفت:بعضی از این انجمن‌ها به دنبال این هستند که فقط امام عصر (عج) ظهور کند و مشکل را حل کند و آنها اعتقادی به حرکت جهادی و انقلابی ندارند و حتی بعضی از آنها ولایت را هم نقض می‌کنند،مراقب باشید در پازل دشمن حرکت نکنید زیر آنها برای فریب نوجوانان ما این انجمن‌های دروغین را ایجاد کرده‌اند.


همچنین در این همایش حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان گفت: راه نجات کشود شرکت در انتخابات است آنچه که رهبر و ولایت را خوشحال می کند مشارکت درانتخابات است.
مهمترین معیار انتخابات ولایت مداری است که همراهی ولایت داشته باشند، اگر نتیجه خوب شده نتیجه انتخابات خودمان است اگر بد شد بازهم نتیجه انتخابات ما است بنا براین باید اصلح را انتخاب کرد وملاک تقوا است .
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا خصوصا از خانواده شهید سید مرتضی حسینی تقدیر به عمل آمد و یاد و خاطره آن شهید عزیز و همه ی شهدا گرامی داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها