خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۹۴۲۶۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴

مسئول‌عقیدتی‌سیاسی‌سپاه‌حضرت‌جوادالائمه(ع)گفت:۲۵۰برنامه در هفته عقیدتی سیاسی توسط سپاه و بسیج خراسان شمالی در رده های مختلف برگزار میشود.

سرهنگ محمد ارشد افزود: برنامه های ویژه هفته عقیدتی سیاسی با تشکیل ستاد گرامیداشت هفته معلم وعقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج وابلاغ سیاست های مربوطه شروع به فعالیت نمود.


مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت جوادالائمه(ع)افزود: هفته عقیدتی سیاسی در استان از روز‌شنبه‌۸‌تا‌۱۴‌اردیبهشت‌ماه‌واجرای‌۱۴‌همایش‌محوری‌تجلیل‌ازفرماندهان،مسئولین،مدیران،استادان،معلمان،مربیان و سایر فعالان عرصه تعلیم وتربیت وآموزش در طول هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود.


سرهنگ ارشدی خاطر نشان کرد: برنامه های متنوعی در سراسر استان ویژه این ایام برنامه ریزی شده است که می توان گفت ،بیش از ۲۵۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی‌سیاسی‌در‌سطح‌نواحی‌مقاومت ،حوزه ،کانون وپایگاه های مقاومت بسیج سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های خوب استان در تبیین‌شایسته‌افکار‌واندیشه‌معلم‌شهید‌مرتضی‌مطهری‌که‌سراسر‌اخلاص،ولات مداری،دین مداری وخدامحوری بوده‌درراستای ارج نهادن به مقام والای این اسوه شهیدافزود:سایر برنامه های ابن ایام عبارتند از ؛نشست های بصیرتی ، مسابقات کتابخوانی ،مقاله نویسی ،سرکشی از خانواده سهدای معلم ومربی،عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل( ازفرماندهان،مسئولین ومدیران و معلمان و مربیان و فعالان عرصه تعلیم وتربیت)، زنگ سپاس در مدارس، دیدار با ائمه جمعه و....می باشد.

 

 

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت جوادالائمه(ع)گفت: ترویج مسائل دینی و اسلامی به ویژه اندیشه های ناب استاد شهید مطهری (ره) در رایتای تربیت جوانان در طرازانقلاب‌اسلامی جزو اولویت‌های اساسی است که در این ایام از تمامی ظرفیت مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در راستای معنویت افزایی و بصیرت افزایی استفاده می‌شود.

 

سرهنگ محمد ارشدی گفت: هفته عقیدتی و سیاسی در تجلیل از مقام معلم و بزرگداشت سالروز شهادت فیلسوف زمان، مرتضی مطهری(ره) نامگذاری شده است که امید  می رود همه متولیان امر و مسئولین نسبت به مسائل اعتقادی، فرهنگی، سیاسی توجه داشته واندیشه و سیره این شهید بزرگوار راکه نمادی از ولایت مداری، دینداری، شناخت و بصیرت ودشمن شناسی است را ترویج دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار