خبرهای داغ:
فاطمه کاملی یک نخبه بسیجی و از جوانان موفق در عرصه های ورزشی و علمی ساکن محله خوزان شهرستان خمینی شهر است و همزمان در دو دانشگاه اصفهان و هشت بهشت به تدریس علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزشی و تحصیل در مقطع دکتری مشغول است.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۱۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از خمینی شهر؛ خانم فاطمه کاملی نخبه بسیجی که با وجود دو فرزند پنج و یک ساله هرگز در اراده پولادین و عزم راسخش خللی ایجاد نشد و نا امیدنگردید، در همین راستا مصاحبه ای کوتاه با این جوان موفق انجام شده که در ادامه به آن می پردازیم.

 

خودتان را بطور کامل معرفی فرمایید؟

با عرض سلام بنده فاطمه کاملی متولد سال۱۳۷۳ ساکن محله خوزان دانشجوی مقطع دکتری علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزشی درسال۱۳۹۲ ازدواج کردم و دو فرزند دختر پنج و یک ساله دارم.

 

از چند سالگی به ورزش روی آوردید؟

از دوران دبیرستان با دوستان وحتی معلمان ورزش تکواندو را به طور فعال کار میکردم و در مسابقات درسطح شهرستان و استانی شرکت میکردم و مقام هم کسب میکردم.

 

تحصیلات علمی خود را تا کجا رساندید؟

دوران کارشناسی را دررشته مهندسی صنایع ودر دانشگاه یزد خواندم واین رشته را دوست داشتم ولی درآینده شغلی آن انگیزه ای نداشتم در ترم ۲سال۱۳۹۲ ازدواج کردم ودانشگاه صنعتی به مدت ۲ترم مهمان شدم در آخر انتقالی گرفتم به دانشگاه پیام نور واین رشته را با ۳ دانشگاه به پایان رساندم.

به مدت یک سالی استراحت کردم وبالاخره تصمیم گرفتم در رشته کارشناسی ارشد علوم ورزشی که از کودکی هم علاقه و هم استعداد داشتم ادامه تحصیل بدم.

خیلی مصمم کنکور دادم و با وجود بارداری ومشکلات زیاد با لطف خدا رتبه ۱۴کنکورکارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان قبول شدم، این مدت خیلی خوب سپری شد و مورد رضایت اساتید قرارگرفتم وبا استعداد درخشان وارد دوران دکتری شدم واتفاق مهم دیگه بارداری فرزندم دوم دراین مدت بود.

 

درحال حاضر به چه کاری مشغول هستید؟

بنده دردانشگاه اصفهان به تدریس تربیت بدنی عمومی و دروس تخصصی گرایش ورزشی و در دانشگاه هشت بهشت گرایش مدیریت ورزشی جامعه شناسی مبنای مدیریت ورزشی مشغول هستم.

 

چه تالیفاتی داشته اید؟

با کمک دکتر عاصفی مشغول کتابی با عنوان خدمات داوطلبانه ورزش هستم.

 

مشوق شما چه کسی بود؟

مشوق اصلی همسرم بود و به عنوان یک تکیه گاه بزرگ هرجا نا امید می شدم به من انرژی می داد. البته پدر و مادرم هم این مسیر را برای من هموار کردند.

 

به چه رشته ورزشی علاقه مندهستی؟

به همه رشته ها علاقه دارم و در ژیمناستیک، کونگ فو، والیبال، شنا، اسب سواری و...بوده ام ولی از بچگی رشته تکواندو کارکرده و درحال حاضر کمر بند مشکی دان ۴ دارم و مقام اول پورسمه اصفهان را کسب کردم.

 

ورزش درزندگی چه اهمیتی دارد ؟

ورزش درزندگی اثر بخشی زیادی داره مخصوصا برای خانم ها کسانی که فشار زندگی دارند به آنها روحیه می دهد.

 

توصیه شما به کسانی که میخواهند دراین رشته فعالیت کنند چیه؟

توصیه اول اینکه حتما رشته ای انتخاب کنند که استعداد وعلاقه دارند و دوم جایی وارد شوید که مورد نیاز کشور باشیدکه باعث بی انگیزگی خودتان نشود.

 

درزمینه ورزش چگونه میشودبه اسلام وانقلاب وآرمان های آن کمک کرد؟

اگر به بالاترین مقامات بین المللی برسیم نام کشور بالا می رود و حتی حضور خانم ها با حجاب بر سکوها نام ایران را با افتخار و اقتدار آن به نمایش گذاشته می شود.

 

به عنوان یک بسیجی چگونه میتوانید خدمت کنید؟

بسیج جایی برای خدمت به بقیه است منم سعی می کنم چیزهایی که یادگرفته ام به دیگران آموزش بدهم وخدمت رسانی کنم.

 

سخنی با مسولین؟

از آنها می خواهم که در ورزش سرمایه گزاری کنید تاجامعه به هدف اصلی وسلامتی برسد و از انحرافاتی مثل اعتیاد جلوگیری شود.

 

دراین راه از کسی الگو گرفتید؟

از برجسته ترین استاد تکواندو شهید شهید محمد قورچانی و همچنین شهید ابراهیم هادی در این راه هم یاری رسان معنوی خوبی بوده اند.

 

سخن آخر؟

برای بعضی سوال هست که با وجود دو فرزند داشتن خللی در کارم بوده یا نه باید بگم دختران من رمز موفقیتم بوده اندچون با وجود آنها برنامه ریزی میکنم، قدر و ارزش زمان را میدانم و برای نتیجه دلخواه بیشتر تلاش می کنم شاید سرعتم کم شده باشد ولی مسیرتدریس و تحصیل را با برنامه ریزی ادامه می دهم.

ارسال نظرات