خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تجزیه‌طلبی توطئه صهیونیستی آمریکایی و انگلیسی علیه ملت ایران برای از پا درآوردن ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۳۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین خرازی در مسجد ۱۴ معصوم شهرک دارخوین، اظهار کرد: باید دوران پهلوی را با دوره پرافتخار دفاع مقدس مقایسه کنیم؛ مردم استان اصفهان با نقش‌آفرینی خود در مواجهه با توطئه‌هایی که برای تجزیه‌طلبی کشور رقم خورد و خنثی شد، اولین نیروی مردمی بودند که حرکت کردند و به فرماندهی شهید حاج حسین خرازی به مصاف تجزیه‌طلبان شتافتند.

تجزیه‌طلبی توطئه صهیونیستی برای از پا درآوردن ایران اسلامی است

وی تجزیه‌طلبی را یک توطئه صهیونیستی آمریکایی و انگلیسی علیه ملت ایران برای از پا درآوردن ایران اسلامی دانست و افزود: دوران دفاع مقدس زمانی که ارتش متجاوز بعثی با اشاره آمریکایی‌ها از مرز ایران عبور کرد، این نیروی مردمی استان اصفهان بود که اتوبوس و اتوبوس آمدند تا با نیروهای متجاوز مقابله کنند و خط شیر آبادان را تشکیل دادند.

سردار سلیمانی عنوان کرد: حتی در عملیات طریق‌القدس که رزمندگان استان اصفهان خاکریز و بدن‌هایشان توسط آتش‌پاره‌های رژیم متجاوز تکه‌تکه می‌شد، قدمی به عقب نیامدند و با تمام وجود از آرمان‌های این ملت در دوره انقلاب اسلامی دفاع کردند.

ارسال نظرات