خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۸۱۴۰۳
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱

براستی حسین اگر نبود ما کجا بودیم...؟

براستی حسین اگر نبود ما کجا بودیم...؟

"بسم الله رحمان رحیم"

سلام علیکم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و با احترام؛

امام صادق علیه السلام فرمودند: "هر کس بمیرد در حالیکه به زیارت قبر امام حسین علیه السلام نرفته، ایمانش ناتمام و دینش ناقص خواهد بود."
وسائل الشيعة ، ج ۱۰،ص ۳۳۵

همانطور که شنیدید زیارت امام حسین علیه السلام تکمیل کننده دین و ایمان است و حالا میلاد با سعادت این وجود مبارک تکامل ایمان بشریت حضرت حسین بن علی علیه السلام فرا رسیده است و بایستی تبریک گفت.

لازم است تبریک بگوییم میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، امام سجاد (ع) و امام زمان ارواحنا له الفدا را.
تبریک باید گفت ایام مبارک ماه شعبان و روز پاسدار و روز جانباز را.

تبریک ابتدا محضر خداوند متعال و تشکر از او بابت خلق همچنین آقایی.

تبریک بعد محضر بهترین پدر و مادر دنیا، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع).

امام حسین (ع) جهانی است و این تبریک نباید فقط خاصه شیعیان باشد بلکه باید به همه مردم دنیا تبریک گفت چه مسلمان و چه غیر مسلمان، چه شیعه و چه غیر شیعه.

تبریک ویژه باید گفت خدمت همه برادران اهل سنت در سراسر جهان، هم علمای محترم اهل سنت و هم سنی های مظلومی که از دوستداران امام حسین (ع) هستند و به زیارتش هم میروند و برای حسین و به عشق حسین کار میکنند و محبت او را تبلیغ میکنند؛ مثل برادران اهل سنت در ایران، کردستان عراق، افغانستان و پاکستان، فلسطین، لبنان، یمن،سوریه، عربستان و...

و اما تبریک روز پاسدار محضر رهبر انقلاب، امام خامنه ای(مدظله) و امام راحل و شهدا که اولین پاسداران این انقلاب بودند...
و تبریک به خانواده های محترم شهدا، پدران و مادران و همسران و فرزندان و خواهران و برادران شهدا که با صبر و انتظار خود بیشترین پاسداری را ازین انقلاب کرده اند، انقلابی که خود در واقع همان حرم امام حسین (ع) است...
و اما تبریک به همه رزمندگان جبهه مقاومت در تمامی کشورها که پاسدار اسلام و شئائر الهی در کشور خویش اند...

و تبریک به همه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تمامی نیروهای مسلح انقلاب اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و فراجا و همچنین تمامی نیروهای دیگر جان بر کف دیگر انقلاب، اعم از بسیجیان، جهادگران، هیئتی ها، طلاب و آحاد مردمی که همه یکی و متحد هستند و همیشه پاسدار این انقلاب و این حرم بوده و هستند.

و اما تبریک روز جانباز که مصادف است با روز میلاد با سعادت حضرت عباس علیه السلام را تبریک ویژه تری باید گفت خدمت همه جانبازان، فداکاران و از خودگذشتگانی که چه قبل انقلاب، چه در زمان وقوع انقلاب و چه بعداز انقلاب، چه دفاع مقدس، چه دفاع حرم، چه دفاع سلامت ، چه دفاع امنیت، چه دفاع ناموس و... که از جان‌ و مال و آرامش خود و خانواده‌شان گذشتند و لحظه به لحظه افتخارات انقلاب اسلامی را مدیون این عزیزان هستیم.

ومن الله توفیق زیارت حضرت ارباب حسین بن علی علیه السلام در کربلا.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.


#فجر_خدمت_رسانی
#انقلاب_مردم
#اعیاد_شعبانیه
#ماه_شعبان
#میلاد_امام_حسین

ارسال نظرات
پر بیننده ها