خبرهای داغ:
سردار کریمی گفت:قطعا مردم سالاری دینی از نعمات بزرگ در انقلاب است که یکی از نمادهای آن انتخابات است
کد خبر: ۹۵۸۱۳۷۳
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین اختتامیه سومین جشنواره خاطره گویی پیشکسوتان (افتخار من) با اشاره به سالروز عملیات پیروزمندانه خیبر در سوم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ اظهار داشت: در سالروز عملیات پرافتخار خیبر که اولین عملیات آبی خاکی رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس بود جا دارد از شهدا و رزمندگان و مجاهدت های انجام شده در این عملیات یاد شود و ویژگی های برجسته این عملیات برای جوانان و نسل جدید تبیین شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: دفاع مقدس سرشار از حماسه و افتخارات و البته تجربیات و درس های ارزشمند است و این فرهنگ ارزشمند ضامن پیشرفت، تحکیم قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و عامل برحذر داشتن دشمن از هرگونه توطئه است و سالروز عملیات ها فرصتی مناسب برای پرداختن به تبیین فرهنگ دفاع مقدس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند که یک رویداد مهم و رزمایش بزرگ مردم سالاری ملت ایران است قرار داریم، گفت: قطعا مردم سالاری دینی از نعمات بزرگ در انقلاب است که یکی از نمادهای آن انتخابات است و هر اندازه که باشکوه تر و با حضور محکم تر مردم انجام شود زمینه پیشرفت و حرکت کشور بهتر فراهم خواهد شد.

سردار کریمی تأکید کرد: انتخابات یکی از بسترهای قوی شدن ملت ایران است و حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ستون امنیت کشور را مستحکم خواهد کرد و لذا همه باید حضور در انتخابات و دعوت از آحاد و اقشار مردم در این رزمایش بزرگ را همچون یک عمل صالح بدانیم و قطعا انتخابات یک عملیات بزرگ است که ملت ایران سرنوشت خود را تعیین می کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک فعالیت دینی و انقلابی است چراکه تأثیر این انتخابات جهانی است ، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات نشان دهنده سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در اوج تحریم ها و توطئه های دشمن است و این برآمده از اراده و همت ملت قهرمان ایران است که ۴۵ سال همچنان بر مسیر خود استوار و محکم ایستاده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: دعوت از آحاد مردم برای خلق حماسه و مشارکت سیاسی در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و همچون جهاد فی سبیل الله است و پیشکوستان، نخبگان، جوانان و افراد تأثیرگذار باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی بیان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال اخیر با وجود تحریم ها و توطئه های همه جانبه دشمنان به دست آمده و انتخابات یک فرصت دیگر برای پیشرفت و قوی شدن است و ملت ایران بار دیگر نشان خواهد داد در برابر ذات پلید و خبیث دشمنان همچون کوه ایستاده است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: ملت ایران هرکجا احساس کرده دشمنان ایران اسلامی چشم طمعی بر این سرزمین مقدس دوخته اند تمام قد پای کارآمده اند و تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند قطعا حضور باشکوه ملت در یوم الله ۱۱ اسفند آرزوهای دشمنان را به گور خواهد برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار