با حضور پرشور در انتخابات قوی ترین علمدار جبهه اسلام اقتدارش را به رخ جهانیان می کشاند

فرمانده سپاه جیرفت یکی از مهمترین مولفه های قدرت هر نظامی را پشتوانه مردمی دانست و خاطرنشان کرد: ایران قوی ترین علمدار جبهه اسلام است که باید با حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار آن به رخ دنیا کشیده شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۰۹۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  همایش تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان جیرفت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد.

 

سرهنگ محسن نسب امیری در این مراسم، ضمن تبریک ولایت حضرت علی اکبر (ع)، گفت: در مقابله با جنگ روایت ها و تحریف واقعیت های دشمنان، خبرنگاران نقش یک مجاهد را دارند.

 

فرمانده سپاه جیرفت افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با القای یاس و ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و این خبرنگاران هستند که می توانند با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی، امید آفرینی و شور انتخاباتی سهمی در سربلندی جبهه انقلاب داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه به فرموده امام حسین (ع) جبهه حق و باطل در تقابل است، ابراز کرد: در حوزه رسانه امروز جبهه حق و باطل در سطح خرد و کلان در تقابل هم هستند.

 

سرهنگ نسب امیری اظهار کرد: امروز کمپانی های رسانه ای غرب که صحنه گردان آنها شاخه انحرافی صهیونیستی است در همه جا مثل اختاپوس بر مسائل دنیا چمبره زده اند و هر کجا که به نفع غرب باشد با تبلیغ موضوعات را بزرگ جلوه می دهند و هر جا به ضررشان باشد آن موضوع را بایکوت و سانسور می کنند.

 

فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: صاحبان این کمپانی ها افراد محدودی هستند که غالبا ثروتمند می باشند و پایگاه و دانشگاه های آکادمیک دارند.

 

وی بیان کرد: تا قبل از عملیات طوفان الاقصی، پروگاندای رسانه ای غرب، از ارتش اسرائیل و سرویس اطلاعاتی آن به عنوان قوی ترین قدرت دنیا نام می برد اما در واقعیت‌ همه دیدند که اگر آمریکا به داد اسراییل نرسیده بود، این رژیم کودک کش نابود شده بود.

 

سرهنگ نسب امیری خاطرنشان کرد: در عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت تربیت یافته مکتب حاج قاسم توانست آبروی آمریکا و اسرائیل را ببرد.

 

فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به عنوان صحنه گردان جریان انقلابی با پروگاندای کمپانی های رسانه ای غرب مقابله کنند.

 

وی کار رسانه ها را سجادی و زینبی خواند و افزود: حضرت زینب (س)، امام سجاد (س) و راویان کربلا، واقعیت های این عاشورا را به مردم منتقل کردند اگر چنین نبود کربلا در کربلا می ماند.

 

سرهنگ نسب امیری با یادآوری این که دشمن با ابزار رسانه به دنبال مدیریت افکار و ارواح مردم است، اظهار کرد: کشورهایی در جنگ سخت شکست می خوردند که قبل از آن در جنگ نرم شکست خورده باشند پس باید مراقب جنگ نرم دشمن باشیم.

 

فرمانده سپاه جیرفت یکی از مهمترین مولفه های قدرت هر نظامی را پشتوانه مردمی دانست و خاطرنشان کرد: ایران قوی ترین علمدار جبهه اسلام است که باید با حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار آن به رخ دنیا کشیده شود.

 

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی فرمود؛ جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند امروز هر کس در پای صندوق های رای حضور یابد مدافع این حرم است چرا که این نظام اسلامی زمینه ساز ظهور است.

 

سرهنگ نسب امیری تصریح کرد: کلیت تفکر رسانه ما بر مبنای تفکر جبهه حق و انقلاب است و ما باید میدان رسانه را مدیریت کنیم و با جهاد تبیین و روشنگری زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: آوردن مردم پای صندوق های رای با ایحاد شور آفرینی به نوعی امر به معروف است.

 

وی تاکید کرد: در انتخابات پیش رو سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد و تنها برای شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار