تبریز- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی مهم ترین مسأله در موضوع انتخابات را مشارکت مردم و نقش آفرینی بانوان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۶۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زهرا کوهی در آیین تکریم مسئول سابق بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا، گفت: بانوان به عنوان قشر مهمی از جامعه در انتخابات نقش تعیین کننده دارند.

وی آگاهی بخشی به بانوان را مهم دانست و افزود: برای ارتقای آگاهی بانوان و مشارکت آن ها در امور جامعه، باید نقش آفرینی آن ها را در جامعه دید همان نقشی که رهبر انقلاب به آن تاکید دارند.

کوهی خطاب به بانوان اظهارداشت: در مسیر تواصی سیاسی طبق نظر رهبر انقلاب، باید نخست مخاطب را شناخت و طبق آن عمل کرد و در مرحله دوم سطح بندی مخاطب نکته حایز اهمیتی است که اگر به آن ها توجه کنیم خواهیم توانست الگوی مناسبی در جامعه برای عامه ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: هر اقدامی در این مسیر باید به حل مسأله مردم منجر شود و برای رسیدن به این هدف باید از خانواده خود آغاز کنیم و به سطح جامعه برسیم.

مشارکت مردم  اساس انتخابات است

کوهی با بیان اینکه دشمنان برای هر مساله ای فکر و ایده ای دارند و طبق آن برنامه های خود را پیش می برند، یادآور شد: برای همراهی، همدلی و حرکت تمدنی ظهور، باید ضمن آگاهی از دشمن و جامعه، برنامه ریزی های هدفمند داشت و مشارکت مردم در انتخابات از جمله این همراهی هاست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مردم اثر گذار ایران باز هم در یازدهم اسفند مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و حضور خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار