خبرهای داغ:

استحصال خاویار برای اولین بار در شهرستان جلفا

تبریز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از استحصال خاویار برای اولین بار در شهرستان جلفا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۵۹
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عباسی در نشست با اصحاب رسانه جلفا گفت: نشست رسانه ای کمک می کند پیام روابط عمومی در سطح رسانه ها و افکار عمومی منتشر شود که می تواند بهترین ابزار برای انتقال پیام کسب و کارها و شرکت ها در میان افکار عمومی باشد.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار دستاوردها و عملکرد 29 ماهه جهاد کشاورزی و اهم اقدامات انجام شده در حوزه های آب و خاک، حفاظت از اراضی، تنظیم بازار و تامین و توزیع کالاهای اساسی و... را تشریح و به بیان اهداف پیش رو در راستای ارتقای سطح تولید و کشاورزی شهرستان پرداخت.

عباسی در ادامه به استحصال خاویار برای اولین بار در شهرستان جلفا اشاره داشت و بیان نمود: مقدار ۶ کیلوگرم خاویار خالص برای اولین بار از ماهی خاویاری که کل دوره پرورش و رشد آن در داخل استان سپری شده بود بدست آمد.

وی در پایان با بیان اینکه در سالجاری فعالان بخش کشاورزی شهرستان جلفا در سطح استان آذربایجان شرقی با تعداد 8 تولید کننده برتر و برگزیده ملی و استانی در بین شهرستان های استان، رتبه دوم را به خود اختصاص داد افزود: این موفقیت مرهون تلاش شبانه روزی کارشناسان و همکاران زحمتکش مجموعه مدیریت جهادکشاورزی و فعالان بخش کشاورزی شهرستان است.

ارسال نظرات