بازديد دانشجويان دانشكده شهيد چمران كرمان از يادمان هاي دفاع مقدس در جنوب كشور

دانشجويان دانشكده شهيد چمران كرمان در قالب اردوهاي نور از يادمان هاي دفاع مقدس در جنوب كشور بازديد نمودند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشكده شهيد چمران استان كرمان گفت : ٨٠ نفر از دانشجويان اين دانشكده در قالب اردوهاي نور از مناطق عملياتي و يادمان هاي دفاع مقدس در جنوب كشور بازديد نمودند.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۸۹
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: ٨٠ نفر از دانشجویان این دانشکده در قالب اردو‌های نور از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید نمودند.
حسین زنجانی راینی با اشاره به ضروت آشنایی دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا افزود: برگزاری اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در تعمیق روحیه معنویت، بصیرت افزایی و آشنایی دانشجویان با سبک زندگی شهدا و رشادت‌های آنان در دوران ٨ سال دفاع مقدس دارد.
او تاکید کرد: این سفر معنوی یک عملیات فرهنگی بزرگ و اثرگذار در سطح دانشگاه‌ها است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران گفت: یکی از بهترین اتفاقات در دوران دانشجویی اعزام به اردو‌های راهیان نور است و اکنون ضرورت دارد تا فضای دوران دفاع مقدس و شجاعت‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان برای نسل جوان دانشجو تبیین شود.
وی افزود: در واقع سفر راهیان نور چند واحد درسی بصیرتی و سرشار از معنویت برای دانشجویان محسوب می‌شود و تفکر شهدا را به این قشر آینده ساز کشور منتقل می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار