خبرهای داغ:
شاهرود_ استاندار سمنان گفت: امروز شهرداران و دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای وظیفه‌ای مهم‌تر از ترغیب افراد جامعه برای شرکت در انتخابات ندارند، لذا باید در نقش فرمانده جهاد تبیین ورود کنید.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۵۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

شهرداران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها فرماندهان جهاد تبیینبه گزارش خبرنگار بسیج، در راستای لبیک به تاکید رهبر معظم انقلاب، بمنظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، نشست تبیینی انتخابات و دیدار چهره به چهره، استاندار سمنان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شاهرود در تالار پورسینا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برگزار شد، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، اظهار کرد: امروز همگان بویژه شما شهرداران و دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهرود وظیفه‌ای مهم‌تر از ترغیب افراد جامعه برای شرکت در انتخابات ندارند، لذا باید در نقش فرمانده جهاد تبیین ورود کنید.
او افزود: در سطح استان تلاش شد تا در توزیع اعتبارات به بحث عدالت بر اساس سرانه جمعیتی و توزیع متوازن در سطح شهر‌ها و روستا‌ها توجه ویژه شود.
استاندار سمنان تصریح کرد: در نزدیک به ۴۰ شاخص استان سمنان توانسته است رتبه‌های برتر و شاخص کشوری را به خود اختصاص داده و به همین واسطه تعریف و تمجید بسیاری از مسئولان ارشد کشوری را به خود جلب کرد.
هاشمی خاطر نشان کرد: اقدامات در سطح استان به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به صورت یک تیم در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم تحقق می‌یابد و در واقع همه مسئولان از جمله شهرداران دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در موفقیت‌ها و دستاورد‌ها نقش آفرینی نمودند.
شهرداران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها فرماندهان جهاد تبییناو ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمود (هرکس که مخاطب دارد در بحث تحقق مشارکت قوی وظیفه دارد)، امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در خلال جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی کم رنگ نمودن اقدامات و دستاورد‌های ارزنده نظام را در راستای ناامید سازی آحاد اقشار مردم مَد نظر قرار دادند.
او در ۱۱ اسفند یک حماسه سیاسی دیگر برای استان رقم خواهد خورد، گفت: نیاز است تا در راستای جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های معاندان نظام همه ما بویژه شما شهرادارن، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا، توجه ویژه‌ای به جهاد تبیین داشته باشیم، مردم نیز امیدوارم با حضور پر شور و مشارکت قوی و حداکثری خود در بحث انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری می‌آفرینند.
ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری، شهرداران، دغدغه‌مند پای کار‌بوده و در خدمت رسانی به روستائیان نیز دهیاران به خوبی عمل‌نمودند.
او اضافه کرد: در راستای آگاهی بخشی مردم در حوزه برگزاری انتخابات نیز شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا اقدامات خوبی انجام شد.
شهرداران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها فرماندهان جهاد تبیینجلالی افزود: سفر‌های چندین باره و مکرر استاندار سمنان به روستا‌ها و مناطق محرومم امری ارزشمند است و در آینده نیز بیش از پیش به خدمت به موقع و مطلوب به مردم اهتمام خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار