خبرهای داغ:
ظهر امروز فرماندار اسفراین به همراه اعضای شورای تامین شهرستان با فرمانده و همکاران ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان اسفراین به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار در محل ناحیه بسیج دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۷۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، دکتر مسلم نوری فرماندار اسفراین در این دیدار ضمن تبریک روز پاسدار افزود: نهاد مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است هم در دوران دفاع مقدس و هم در بحث سازندگی با قدرت و به موقع ورود پیدا می کنند.

▫️وی گفت: سپاه حافظ انقلاب و ستون ارزش‌های نظام است و مردم ایران اسلامی قدردان اقدامات سپاه پاسداران بوده و مدافع و همراه این نیروی مردمی هستند.

▫️فرماندار اسفراین با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع شهید حسینی افزود: دشمن با تمام هجمه هایی که علیه ستون های نظام دارد نتوانسته است دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی را از بین ببرد و مردم همیشه در صحنه حضور میدانی دارند.

▫️وی گفت: سپاه نیروهای مردمی هستند که در صحنه های مختلف امنیت جامعه را در دست گرفتند و در کنار آن نیز در عرصه های مختلف سازندگی حضوری جهادی دارند.

▫️فرماندار اسفراین در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره داشت و نتیجه تعامل و همدلی در اجرای انتخابات را حفظ نظام عنوان کرد و افزود : با تعامل و همراهی اعضای شورای تامین و مسئولین و با اجرای دقیق و حرکت در چارچوب قانون امیدواریم بتوانیم انتخاباتی سالم و صحیح برگزار نمائیم .
▫️سرهنگ وطن دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین نیز گفت: حضور دغدغه مند نیروهای بسیجی در میدان مبارزه و تامین امنیت مردم، به رغم آگاهی از خطرات؛ ناشی از تفکر بسیجی و مردمی بودن آن است.
▫️ وی گفت: سپاه با رویکرد مردمی و طبق فرامین مقام معظم رهبری و همراه با ولایت برای دفاع از ارزش های اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
▫️فرمانده سپاه اسفراین با تقدیر از همراهی اعضای شورای تامین در اندیشیدن تدابیر موثر در حوزه های مختلف و با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات فرصتی است تا بتوانیم با جهاد تبیین و حضور در میدان در پایداری و استمرار نظام تاثیرگذار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها