خبرهای داغ:
شاهرود_ استاندار سمنان گفت: ۸۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل سفر دور اول رئیس جمهور به استان برای پروژه‌های شاهرود اختصاص یافت و تامین آب شرب پایدار ویژه شهرستان نیز از منابع کوه شاهوار در دستور کار است.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۶۸
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

تامین آب شرب پایدار ویژه شاهرود از منابع کوه شاهوار در دستور کار استبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی در آیین افتتاح همزمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اظهار کرد: تبیین دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت در راستای تحقق جهاد تبیین و امید آفرینی بویژه در بین نسل جوان و آینده کشور در دستور کار و اولویت مسئولان قرار داشته باشد.
او افزود: ایام الله دهه مبارک فجر ظرفیت و فرصتی بسیار مغتنم و ارزشمند برای تحقق جهاد تبیین و بیان دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی است.
استاندار سمنان تصریح کرد: دستاورد ولایت، امنیت و پشتیبانی مردم بالاترین دستاوردی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی نصیب ما شده است، البته که با پیروزی انقلاب و تا امروز دستاورد‌ها و موفقیت‌های بسیار چشمگیری در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و ... به ثمر نشسته است.
هاشمی خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آرامش موجود در کشور را مدیون امام راحل (ره)، رهبری‌های حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری، خون شهدا و پشتیبانی مردم هستیم که باید به صورت ویژه قدر آن را بدانیم.
او اضافه کرد: حس خدمتگزاری بی منت و صادقانه برای آحاد اقشار مردم جامعه بهترین و بزرگترین مدال افتخار برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.
استاندار سمنان گفت: همانگونه که تا به امروز مردم در برهه‌های مختلف و حساس پای کار و پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی بودند، در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت قوی، انشالله مردم استان سمنان و شهرستان شاهرود می‌درخشند.
او ادامه داد: از محل اجرای مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان تاکنون بالغ بر ۱۰۶ درصد اعتبارت عمرانی محقق شده و تخصیص یافته است.
هاشمی تصریح کرد: با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته در دولت سیزدهم، استان سمنان در حوزه‌های کاهش نرخ بیکاری، رونق تولید، کاهش تورم، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزایش فرآوری معادن، احیای واحد‌های راکد و توجه به عفاف و حجاب، توانست رتبه‌های برتر و شاخص کشوری به خود اختصاص دهد.
او ادامه داد: به منظور پیشبرد اهداف دولت سیزدهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهرود، بالغ بر ۵۰۰ هکتار زمین تامین و برای اجرای واحد‌های مسکونی تحویل گردید و در حوزه بنیاد مسکن نیز اقدامات با احداث ۹۹۵ واحد مسکونی روستایی در حال پیشرفت است.
استاندار سمنان تاکید کرد: در دولت سیزدهم و برای شهرستان شاهرود، بالغ بر ۱۵۰ پروره با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در حوزه راه سازی و مسکن، انعقاد قرار داد شده است.
او اضافه کرد: ۸۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل سفر دور اول رئیس جمهور به استان برای پروژه‌های شهرستان شاهرود اختصاص یافت و تامین آب شرب پایدار ویژه شهرستان شاهرود نیز از منابع کوه شاهوار در دستور کار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار