خبرهای داغ:
مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش وجوانان گفت:طرح بزرگ آمایش ورزشی برای استعدادیابی وظرفیت سنجی ورزشی درتمام کشور آغاز شده است که این نقشه راه مهم توسعه ورزشی تا شهریور ماه تدوین و تا پایان دولت سیزدهم اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۹۸۸۱
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سیدمجید سیدمومنی در سفر به خوزستان و آیین بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مجدیان دزفول با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور دارد، گفت: اعتبارات خوبی در قالب مصوبه‌های سفر‌های استانی رییس جمهور به استان‌های مختلف برای تکمیل و توسعه طرح‌های ورزشی تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: ۲۵۰ طرح ورزشی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم در خوزستان تعریف شده و به بهره برداری رسیده است که ۴۰ طرح از این مجموع با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال طی ۶ ماه اخیر در این استان به بهره برداری رسیده است.

سید مومنی بیان کرد: تاکنون ۱۰ طرح ورزشی رها شده در خوزستان از جمله ورزشگاه مجدیان پس از ۲۱ سال و استخر شوش پس از هفت سال وجود داشت که این ۱۰ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری شد.

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشگاه شهید مجدیان ظرفیت برگزاری مسابقات لیگ برتر را دارد، گفت: نگاه وزارت ورزش و جوانان به توسعه ورزش جوانان و بانوان ویژه است.

وی با بیان اینکه ۴۱ طرح ورزشی در دزفول طی ۲ سال اخیر تعریف و آغاز شده است، افزود: ۳۶ طرح ورزشی تاکنون در دزفول بهره برداری شده و مابقی طرح‌ها نیز فعال است که تکمیل این طرح‌ها نیز به سرعت در حال پیگیری است.

سید مومنی اظهارکرد: رییس اداره ورزش و جوانان دزفول طی ۲ سال اخیر تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوانی برای تکمیل ورزشگاه مجدیان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی انجام داده که این تلاش شبانه روزی قابل ستایش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار