توسط عقیدتی فرهنگی سپاه تنگستان:

دوره تربیت و تعالی حوزه ای و ناحیه ای برگزارشد

دوره تربیت و تعالی حوزه ای و ناحیه ای با حضور فرماندهان ومدیران بسیج تنگستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۵۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،دوره تربیت و تعالی حوزه ای و ناحیه ای با حضور فرماندهان ومدیران بسیج تنگستان توسط مدیریت عقیدتی فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان برگزار شد.

حامد جعفری مدیر عقیدتی فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت:این دوره باحضور فرماندهان و مدیران حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و همچنین حوزه های اقشاری شهرستان در طول مدت سه روز برگزار شد.

مدیر عقیدتی فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان در ادامه افزود:دراین دوره طبق برنامه ابلاغی از سازمان بسیج جلسات عقیدتی،بصیرتی،معرفتی،اخلاقی ،سبک زندگی،کار آفرینی،ولایت فقیه و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط اساتید و مدرسین استانی و شهرستانی تدریس شد.

دراین دوره حجت‌الاسلام والمسلمین پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:روش نظام سلطه در حکومت بر افکار، اغوا و روش نظام الهی ارشاد است. لذا نظام سلطه در جنگ روایتها تلاش دارد تا با تحریف واقعیت‌ها، بر افکار عمومی مسلط گشته و اهداف استکباری خود را به دست آورد.

امام جمعه شهر اهرم در ادامه این مبحث افزود:در نقطه مقابل، نظام الهی تلاش دارد تا با جهاد روشنگری، افکار عمومی را از اسارت سلطه نجات بخشد. رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ روایت‌ها راهبرد جهاد تبین را برگزیدند و از سوی دیگر، ایشان با ارائه بیانیه گام دوم، هدف پیش روی انقلاب اسلامی را مشخص نموده و جوانان را مخاطب قرار داده‌اند. از این رو، مسئولیت اصلی این جهاد در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر عهده حلقه‌های میانی است که در ارتباط با بدنه جامعه از یک سو و مسئولین نظام اسلامی از سوی دیگر هستند.

علی حقانی مدرس جلسه بصیرتی این دوره گفت:مشارکت در انتخابات وظیفه همه افراد است و همه ما باید در این رویداد شرکت کنیم.

حقانی در ادامه مباحث خود افزود:با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات ضرورت دارد هر کسی به سهم خود در ایجاد شور و اشتیاق انتخاباتی تلاش کند.

درپایان این دوره از متربیان وشرکت کنندگان آزمون گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات