خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۷۹۳۱۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، هیئت رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان فلاورجان در پیامی فرا رسیدن روز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را گرامی داشت.

در بخشی از این پیام آمده است؛

روز پاسدار فرصتی برای ارج نهادن به سبزپوشان سروقامتی است که با  کارنامه ای درخشان در راه حراست و پاسداری از دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ ایثاری فروگذاری نکردند و به عنوان الگویی ارزشمند و مردمی در عرصه های مختلف تاریخ زرینِ انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند و نقشی محوری در ترویج فرهنگ مقاومت و ارزش های مکتب حضرت سیدالشهدا داشتند.

بی شک یکی از مهمترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در سخنان بزرگ شهید راه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان  "جمهوری اسلامی حرم است" به آن تاکید شده است؛  ایجاد بستر برای ترویج و بسط ارزش های مکتب سیدالشهدا است و امروز این پاسداران حسینی هستند که با تاسی به سرور و سالار شهیدان فداکاری های بزرگی در راه پاسداری از ایران سرافراز در طول تاریخ انقلاب داشته اند.
به راستی این همان فلسفه و آرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به روشنی در عمل پاسداران قابل رویت است.

فرارسیدن سالروز سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و روز "پاسدار" را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تمامی پاسداران ایران اسلامی به ویژه مجموعه ی همیشه سرفراز سپاه ناحیه فلاورجان و ملت سرفراز ایران اسلامی ، تبریک عرض می کنیم.

مجمع بسیجیان شهرستان فلاورجان

ارسال نظرات