خبرهای داغ:
  گلبانگ «الله اکبر» در شب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی پرغرور انقلاب اسلامی در سراسر استان قزوین طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۵۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

 قزوین_ به گزارش بسیج، در شب چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساعت ۲۱ امشب، شنبه ۲۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۲، ‌هزاران نفر از مردم انقلابی استان قزوین، نوای الله اکبر را از روی پشت بام‌ها، خیابان‌ها، مساجد و از پنجره‌های منازل خود سر دادند.

براساس گزارش خبرنگاران خبرگزاری بسیج از سراسر استان قزوین، مردم استان همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۲۱، گلبانگ الله اکبر را سر دادند تا همدلی، همراهی و وحدت خود را به نمایش گذاشته و در شب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان ایران اسلامی بزنند.

مردم انقلابی استان قزوین در آستانه طلیعه ورود به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ‌با یاد تکبیرهای بهمن ۵۷، نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ "الله اکبر" را راس ساعت ۲۱ در آسمان استان طنین انداز کردند و همزمان با آن نیز آسمان قزوین و مراکز شهرستان ها نورباران و نورافشانی شد.

گفتنی است؛ مردم سراسر استان قزوین در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همانند گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، بار دیگر با آرمان‎های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار