خبرهای داغ:
جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر در سرخه با هدف برف روبی و همراه و پاکسازی جاده در میدان حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای فعالیت های جهادی بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج، گروه های جهادی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر در سرخه جهت برف روبی و پاکسازی جاده ها در صحنه حاضر شدند.

محمد حمیدی از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جهادگران بسیجی حضور پررنگی در صحنه داشته و در طی برنامه ها و مناسبت های مختلف در کنار ما هستند.

او با اشاره به برپایی دیدار دوستانه ورزشی بین تیم های فوتسال در روستا افزود: تیم فوتسال کوه سفید افتر vs پایگاه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با رقیب خود به رقابت پرداخت.

همچنین به همین مناسبت محفل خانگی انس با قرآن به همت کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) روستای صوفی آباد در سرخه همراه با بیان دستاوردهای انقلاب، روایات، احادیث و مرثیه سرایی برگزار شد.

گفتنی است به مناسبت مبعث حضرت رسول، جشن فرخنده ای با حضور گلرو نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها