خبرهای داغ:

غرفه هوشی ریاضی در نمایشگاه سرخه برپا شد

جهادگر بسیجی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) ار برپایی کلاس های هوش ریاضی در رده های مختلف سنی در نمایشگاه علمی ثریا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۹۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه مبارک فجر و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب، مسجد و محله امام حسن مجتبی با پوسترها و پرچم های مربوط به این ایام، توسط کارگروه جهاد فرهنگی فضاسازی و آذین بندی شد.

محمدرضا جلال از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسب دهه فجر، ضمن آذین بندی پایگاه و مسجد محله با محوریت دهه مبارک فجر، پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در نمایشگاه علمی ثریا غرفه ای را به خود اختصاص داد و بازدید مردم از غرفه هوش ریاضی با حضور عموم چردم انجام شد.

او با اشاره به برپایی گفتمان انتخابات با هدف روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان و نمازگزان، گفت: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد مسجد برگزار شد.

جهادگر بسیجی خاطرنشان کرد: حضور بازدید کنندگان در نمایشگاه ثریا و بازدید از غرفه هوش ریاضی و ساخت گردونه ی شانس توسط نوجوانان بسیجی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار