حجت الاسلام خداوردی، در جمع مردم فلارد گفت: ایران پس از انقلاب اسلامی به پیشرفت های و رشد خیره کننده در دانش‌های جدید تا اقتدار در حوزه دفاعی و پزشکی دست یافته است که برای دشمنان ناگوار است.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۵۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم جشن بعثت پیامبر عظیم الشان‌  اسلام و پیروزی  انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله شهر مال خلیفه شهرستان فلارد برگزار شد.

حجت الاسلام ‌محمود خداوردی، با تبریک به مناسبت مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و تبریک به مناسبت ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمت همه مردم مومن و متدین و ولایی شهرستان فلارد، با تلاوت " وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا ۚ وَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِكَ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ" گفت: خداوند متعال در سوره نور آیه شریفه ۵۵ می‌فرماید، خدا به کسانی از شما بندگان که (به خدا و حجّت عصر علیه السّلام) ایمان آرند و نیکوکار کردند وعده فرمود که (در ظهور امام زمان) در زمین خلافتشان دهد چنانکه امم صالح پیمبران سلف را جانشین پیشینیان آنها نمود، و دین پسندیده آنان را (که اسلام واقعی است بر همه ادیان) تمکین و تسلط عطا کند و به همه آنان پس از خوف و اندیشه از دشمنان ایمنی کامل دهد که مرا به یگانگی، بی هیچ شائبه، شرک و ریا پرستش کنند، و بعد از آن هر که کافر شود پس آنان به حقیقت همان فاسقان تبهکارند.

کارشناس مسایل مذهبی، ادامه داد:با ایمان و عمل صالح خدا انسان مطیع و مومن را در زمین جانشین می کند انقلاب اسلامی ما هم به جهت عمل به تکلیف شهدای عزیز و رهنمود های امام خمینی ره به وقوع پیوست.

وی، گفت: یک سوال اساسی و یک شبهه ای که در ذهن بسیاری از مردم عزیز وجود دارد این هست که آیا انقلاب اسلامی باعث پیشرفت ما شده؟یا اینکه بعضی گمان می کنند که هر حکومتی هم به جای نظام اسلامی بود ما همین پیشرفت‌ها رو داشتیم؛ ما ناگزیر هستم که خودمان را باکشورهای مصر که اشتراکاتی در اون زمان داشتیم مقایسه کنیم. اما آمارها نشان می دهد که باتوجه به شباهت ها و موقعیت های خوبی که کشور مصر داشت اما متاسفانه نتیجه عکس گرفت و الان بسیار از ایران در همه عرصه ها عقب هست.

حجت الاسلام ‌خداوردی، ادامه داد: این موفقیت ها را مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم. در آستانه انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی هستیم  همه با هم پای صندوق های رای میرویم  و رای خود با بصیرت به افراد اصلح به صندوق رای میریزیم و با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دشمنان خارجی و داخلی  مایوس می کنیم‌.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد در این آیین گفت: تلاوت کلام‌نورانی وحی ،سرود جمهوری اسلامی، مولودیه خوانی، خیرمقدم و سخنرانی فرماندار، اجرای سرود گروه سرود  یکی از مدارس، خواننده محلی ، اهدا جوایز به فعالین ‌دهه مبارک‌فجر و پذیرای،  از دیگر برنامه های جشن بعثت رسول گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار