خبرهای داغ:
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوین محدوديت هاي ترافيکي راهپيمايي روز ۲۲ بهمن در قزوين را اعلام کرد. 
کد خبر: ۹۵۷۷۱۷۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ سيد علي آسيايي، با تبريک فرا رسيدن چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيان داشت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپيمايي روز ۲۲ بهمن محدوديت هايي در شهر قزوين و ساير شهرستان هاي استان اعمال مي شود که از شهروندان مي خواهيم همچون هميشه با ماموران پليس در اين زمينه همکاري و همراهي لازم را بعمل آورند.

وي افزود: مراسم با شکوه راهپيمايي عظيم ۲۲ بهمن با حضور و شرکت حداکثري اقشار مختلف مردم روز شنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح از ميدان ميرعماد به سمت ميدان آزادي و در ادامه از خيابان پيغمبريه به سمت خيابان سپه تا چهار راه شهدا ادامه خواهد داشت.

رئيس پليس راهور استان قزوين خاطرنشان کرد:از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تردد هر نوع وسيله نقليه در سرتا سر مسير راهپيمايي از ميدان ميرعماد و خيابان هاي نادري، پيغمبريه و شهداء ممنوع و از تقاطع هاي بوعلي به خيابان نادري،خيابان امام به پيغمبريه، شهيد انصاري به خيابان شهداء و از ميدان تهران قديم به سمت چهار راه شهدا نيز محدوديت تردد برقرار مي شود.

سرهنگ آسيايي مسيرهاي جايگزين براي تردد وسايل نقليه خودرويي و موتوري در زمان اجراي اين مراسم را خيابان خيام ، بلوار مدرس- باغ دبير و بلوار خرمشهر، خيابان سعدي، خيابان مولوي و بلوار شهيد باهنر عنوان کرده و اظهار داشت: شهروندان و رانندگان عزيز وسايل نقليه مي بايست ضمن همکاري بيش از پيش با ماموران پليس راهنمايي و رانندگي براي تردد در اين مقطع زماني از اين مسيرهاي اعلامي استفاده کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در ساير شهرها و شهرستان هاي استان نيز در تمامي مسيرهاي منتهي به محل هاي برگزاري و تجمع راهپيمايان محدوديت هاي ترافيکي اعمال مي شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها