رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور گفت: ۷۵۰۰ واحد تولیدی راکد و تعطیل در مدار تولید قرار گرفت که به حفظ و ایجاد حدود ۱۵۰ هزار شغل در کشور کمک شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۹۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در بازدید از شرکت واگن پارس مپنا اراک با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: بیشتر پروژه‌هایی بهره‌برداری شده طی دولت سیزدهم مربوط به طرح‌های چندین ساله رها شده قبل است.

وی اعتبارات دولت را محدود و طرح‌های رها شده را بیش از میزان بودجه دولت دانست و افزود: باتوجه به این مسئله دولت براساس اصل اولویت‌بندی درصدد تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به احیای هفت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل از زمان شروع فعالیت دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای احیای این واحدها در کشور اعتبار تزریق شد و به حفظ و ایجاد حدود ۱۵۰ هزار شغل در کشور کمک شده است.

حجت‌الاسلام درویشیان با تاکید بر تامین نیاز کشور از تولیدات داخلی گفت: تولید داخلی قانون است و تا زمانی‌که امکان تولید هر نوع نیاز در کشور باشد، نباید وارداتی انجام شود لذا در این راستا تامین انواع واگن‌ از واحدهای داخلی، دستور رئیس جمهور است که باید به اقتضای توان تولیدکنندگان توزیع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات