استاندار بوشهر خبر داد؛

افزایش تولید و اشتغال در استان بوشهر با اجرای طرح‌های صنعتی

استاندار بوشهر از افزایش تولید و اشتغال در استان بوشهر با اجرای طرح‌های صنعتی در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی در شهرستان گناوه اظهار داشت: گام‌های بزرگی برای توسعه صنایع در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شده است.

وی از افزایش تولید و اشتغال در استان بوشهر با اجرای طرح‌های صنعتی در نقاط مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: توسعه اشتغال به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر نیز با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: همه ما مسئولان باید شکرگزار باشیم که در نظام مقدس اسلامی توفیق خدمت به مردم را داریم و باید با تمام توان و احساس تکلیف در این جنگ اقتصادی با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

علی باستین افزود: امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۲ پروژه اقتصادی شامل اولین کارخانه تولید انواع فندک آشپزخانه و دستی در شهرک صنعتی بندر ریگ گناوه اولین کارخانه مرغ مادر در منطقه ساحلی جنوب کشور با هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی گفت: روزبه روز شاهد پیشرفت‌های زیادی در حوزه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر هستیم و این استان با فرماندهی استاندار بوشهر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

وی پیرامون شرایط اقتصادی در شهرستان گناوه بیان کرد: اقتصاد شهرستان گناوه بیشتر بر مبنای تجارت دریایی شکل گرفته و معیشت و امرار معاش بیشتر بر مبنای دریا است.

وی بیان کرد: با توجه به نوساناتی که در بخش تجارت دریایی و ته لنجی به وجود می‌آید از سرمایه گذاران و تجار گناوه دعوت می‌کنیم در حوزه صنعت و تولید سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: شرایط و مقدمات کار برای سرمایه گذاری در استان فراهم و آماده است و دولت خدمت گذار و ما مسئولان آماده همکاری با سرمایه گذاران هستیم و از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر از سرمایه گذاران بخش خصوصی استان بوشهر، از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان دعوت می‌کنیم.

این کارخانه با سرمایه گذاری چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی بندر ریگ شهرستان گناوه احداث شده است.

این کارخانه زمینه اشتغال ۲۶۵ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است. محصولات این کارخانه شامل فندک دستی، کپسول اجاق مسافرتی و کپسول گاز فندک است که امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

فاز دوم این پروژه نیز در دست اجرا است که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار