در پی فرا رسیدن دهه فجر:

پیام تبریک مسئول سازمان علمی پژوهشی سپاه استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۷۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی ، سالروز طلوع خورشد استقلال و آزادی در کشور عزیزمان می باشد، و یادآور زمانی است که ملت بزرگ ایران در پرتو تعالیم  اسلام ناب محمدی و با رهبری فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خمینی قدس سره الشریف دست اجانب و استکبار را از کشور کوتاه نمودند ومردم عزیزمان  صاحب اختیار و ارداه در تصمیمات خود شدند.

چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، فرصتی است بی نظیر تا با نگرشی عادلانه  و به دور از تصویر سازی غلط دشمنان قسم خوره ، به بررسی دستاوردهای  امید آفرین چهل و چهارساله جمهوری اسلامی ایران  در عرصه ای مختلف از جمله علم وفناوری که برگرفته از مردم سالاری دینی است بپردازیم .

امروز جوانان ایرانی ازجمله فرزندان این استان توانسته اند تحریم های ظالمانه را به فرصت تبدیل کرده و در کشور رستاخیز علمی ایجاد نموده ،تا دربسیاری از علوم ازجمله رباتیک، علوم نانو،علوم پزشکی، نانو داروها ، تولید مقالات علمی و .... حائز رتبه های برتر جهانی باشیم که این موضوع باعث شگفتی ناظران جهانی شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر،  این ایام فرخنده را به تمامی بسیجیان بالاخص جامعه بسیج علمی کشور تبریک  وتهنیت عرض می نمایم و آماده ایم در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدن  به قله های علم و دانش از تمامی ایده های علمی که ما فی السابق حمایت لازم را به انجام رسانیم تا گامی در راستای توسعه اقتصادی کشور و حل شدن مشکلات مردم برداشته شود.

سرهنگ پاسدار غلام هنرمند

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار