نخبه بسیجی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در جامعه و ضربه زدن به انقلاب و مردم است

منوچهری نژاد نخبه فرهنگی بسیجی، شرکت در انتخابات را وظیفه همگانی دانست و گفت: باید در زمین کشور خود بازی کنیم؛ چرا که دشمن به دنبال گسست و نا امیدی در جامعه است و با جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به انقلاب و مردم است.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  محسن منوچهری نژاد نخبه فرهنگی بسیجی متولد ۱۳۶۶، متاهل و دارای ۳ فرزند است. وی مقطع ابتدایی را در روستای کمسرخ از توابع دهستان گروه بخش راین و دوره متوسطه را در دبیرستان نمونه دولتی سید کمال الدین موسوی در رشته ریاضی فیزیک گذرانده است.

منوچهری نژاد افزود:از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه تربیت معلم(دانشگاه فرهنگیان ) و پس از اخذ مدرک کاردانی در سال ۱۳۸۶ بارتبه اول وارد مقطع کارشناسی و در سال ۱۳۸۸ موفق به اخذ مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز شدم.

وی در ادامه گفت :همزمان با تدریس در مدارس منطقه چترود کرمان در سال ۱۳۸۹ در رشته مدیریت ورزشی دانشگاه گیلان پذیرفته و در سال ۱۳۹۱ فارغ‌التحصیل شدم و ودر ادامه در سال ۱۳۹۱ درمقطع دکتری دانشگاه شمال پذیرفته و در سال ۱۳۹۶ با معدل (۱۹.۳۰ )فارغ‌التحصیل شدم.


این نخبه فرهنگی بسیجی بیان کرد : پژوهش هایم در حوزه سرمایه اجتماعی خانواده و مشارکت ورزشی دانش آموزان و کلا حوزه جامعه شناسی ورزش است.

وی با اعلام اینکه بیش از ۲۰ مقاله علمی پژوهشی در حوزه های مرتبط با تربیت بدنی و سلامت انجام داده ام؛ افزود:راهنمایی بیش از ۵۰ رساله کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشگاه‌های استان کرمان بر عهده داشته ام.

منوچهری نژاد گفت :حوزه پژوهشی ام توجه به ماهیت خانواده مبنی بر کانون خانواده ،ارتباطات والدین ، حمایت فرزندان و تاثیر آن بر مشارکت ورزشی فرزندان است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان دبیر تربیت بدنی در کلیه مقاطع تحصیلی مدرسه و دانشگاه تدریس کرده ام؛ افزود:اکنون معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان هستم.

این نخبه فرهنگی بسیجی توجه به زیر ساخت های آموزش و پرورش را بسیار مهم دانست ، وعنوان کرد : چه در سطح کلان و چه در سطح استان باید از تمام ظرفیت های برای بهینه سازی فضاهای ورزشی استفاده کنیم.

منوچهری نژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در دیدار اخیرشان فرمودند ایران قوی ورزش قوی می خواهد بیان کرد:اگر به دنبال ورزش قوی هستم که نسلی قاسم پرور داشته باشیم باید خانواده ها به ورزش اهتمام داشته باشند وهمچنین ورزش مدارس مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: دشمن با ترویج فساد و فحشا ونا امیدی از طریق شبکه های معاند ماهواره ای به دنبال این است که فرزندان جامعه ما خموده، بی حال و سست اراده باشند.

این نخبه فرهنگی بسیجی تصریح کرد: همانگونه که حاج قاسم در خاطرات خود می نویسند اساسا ورزش در جوانی از اینکه ایشان به سمت مشکلات اخلاقی بروند جلوگیری می کرد ما باید ورزش قوی و همه جانبه را هم در سطوح قهرمانی و هم فراگیر توسعه و ترویج دهیم.

منوچهری نژاد شرکت در انتخابات را وظیفه همگانی دانست وبیان کرد: در زمین کشور خود بازی کنیم حال که دشمن به دنبال گسست و نا امیدی در جامعه است و تلاش برای تحریم های ظالمانه اقتصادی را در دستور کار قرار داده و با جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به انقلاب و مردم است.

وی در ادامه گفت: باید همه با حضور در صحنه انتخابات همبستگی خود را با اسلام و آرمان های امام (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) عزیز نشان دهیم وبه دشمن بگوییم که همه با هم متحد هستیم و با انتخاب افرادی شایسته بتوانیم در مجلس شورای اسلامی افرادی نخبه را برای قانون گزاری انتخاب کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار