خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مراسم باشکوه گلباران و عطر افشانی مزار شهدای والامقام شهرستان هندیجان و شهدای گمنام با سخنرانی امام جمعه و تجدید میثاق با شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۲۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان با تبریک ایام الله دهه فجر خواستار فرهنگ سازی مناسب در ترویج الگو پذیری راه و اهداف شهدا در جامعه شد.

امام‌جمعه شهرستان هندیجان با تشکر از حضور از قشرهای مختلف مردمی، خانواده های معظم شهدا و رزمندگان و ایثارگران، بسیجیان و مسئولین شهرستان اظهار داشت : انقلاب اسلامی بهترین الگو برای تمام ملت های آزادیخواه شد و امام راحل با شجاعت و ایمان بخدا در مقابل استکبار جهانی و رژیم ستم شاهی پهلوی ایستادگی و مبارزه نمود و مردم ایران با پیروی از امام راحل از انقلاب و اسلام و ولایت فقیه دفاع نمودند.

درادامه گزارش‌ خبری، امام جمعه و معادن فرماندار وفرمانده ناحیه سپاه و فرماندهی انتظامی و بسیجیان خواهر و برادر و رزمندگان و وابستگان و پرسنل ناحیه و دیگر قشرهای مختلف مردمی و خانواده های معظم شهدا و مسئولین ادارات بر مزار مطهر شهدای هندیجان شمالی و جنوبی و یادمان شهدای گمنام حضوری باشکوه داشته و به مقام والای شهدا ادای احترام گذاشتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار