خبرهای داغ:

معابر درون شهری کرمانشاه لغزنده است/ رانندگان با احتیاط رانندگی کنند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اعلام کرد: باتوجه به بارش برف و باران در محورهای ارتباطی و لغزندگی سطح معابر این استان رانندگان با احتیاط حرکت کنند.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۷۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

سرهنگ محمد حیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابراعلام اداره هواشناسی استان، پایان هفته با بارش نزولات آسمانی همراه است و لازم است رانندگان هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در بارش برف که چندروز پیش اتفاق افتاد تعدادی از رانندگان بدون در نظر داشتن قواعد رانندگی ایمن، موجب بروز تصادف و خسارت به خود و دیگران شدند و در اثر تصادفات زنجیره ای تعدادی از معابر کلانشهر کرمانشاه دچار مشکل ترافیکی شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی را بهترین راهکار برای پیشگیری از تصادفات در معابر لغزنده عنوان کرد و یادآور شد: شهرداری ها باید وظایف خود را در شرایط جوی نامساعد به ویژه در هنگام بارش برف به خوبی انجام دهند.

سرهنگ حیدری تاکید کرد: رانندگانی که قصد مسافرت برون شهری دارند نیز حتما از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

وی افزود: در فصل سرما همراه داشتن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی الزامی است و رانندگان باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشند تا در شرایط خاص بتوانند از آن بهره ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها