خبرهای داغ:
سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السّلام خراسان‌شمالی در همایش بصیرتی و عقیدتی کارکنان بانک سپه منطقه خراسان‌شمالی که به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر و در راستای جهاد تبیین برگزار شد گفت: یکی از مسئولیت های بسیج، امید آفرینی است
کد خبر: ۹۵۷۴۸۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السّلام خراسان‌شمالی در همایش بصیرتی و عقیدتی کارکنان بانک سپه منطقه خراسان‌شمالی که به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر و در راستای جهاد تبیین برگزار شد گفت: یکی از مسئولیت های بسیج، امید آفرینی اس
وی با اشاره به اینکه امروز شیاطین در بلاد کفر نسخه های فراوانی را برای نا امید کردن جوانان و نوجوانان ما پیچیده اند، افزود: جنگ دشمن علیه نظام اسلامی از سال ۱۳۵۷ آغاز شده و امروز هوشمندانه و با سرعت بالا و با جنگ ترکیبی و شناختی در افکار نوجوانان و جوانان کشورمان تأثیرگذاری داشته اند.

سردار فرجی افزود: امپراطوری دروغ غرب معانی کلمات را در ذهن جوانانمان تغییر داده و ما باید جهادتبیین را در فضای مجازی و فضای واقعی جامعه و در بین آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان با جديت و نگاه جهادی و به عنوان یک تکلیف شرعی پیگیری کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه غرب هجمه شدید برعلیه نظام و ولایت، به راه انداخته است، گفت: امپراطوری دروغ غرب در بستر فضای مجازی آنقدر قوی عمل کرده که حتی معانی کلمات را نیز در ذهن جوانانمان تغییر داده است.

سردار فرجی فرمانده سپاه خراسان شمالی: به فرموده رهبری دشمن با ایران قوی مخالف است و باید جهاد در فضای مجازی با جديدت دنبال شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.
وی به فتنه‌ های مختلف از اول انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی در این دوران نیز مسیر حق را ادامه دادند و همچون یاران امام حسین (ع) در صحنه ماندند و پشت ولایت را خالی نکردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: تمامی اقشار جامعه در دوران دفاع مقدس به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و نقش خود را ایفا کردند.
وي با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌ها باید به الگوی دولتمردان تبدیل شود افزود: برای گذر از سختی ها باید به مردم اتکا کرد و مسیر حق، زیبایی زیادی دارد و هر کجا حق باشد باطل وجود ندارد.

سردار فرجی در ادامه انتخابات را نقطه قوت نظام دانست و گفت: تلاش خبیثان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و منصرف کردن مردم در پای صندوق‌های رأی، إن شاءالله با حضور حماسی ملت شهید پرور ايران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند بی نتیجه می ماند و همچنین در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی و با حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲بهمن شاهد خواهیم بود که چگونه این ملت انقلابی برگ زرینی دیگر را در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

سردار اسماعيل فرجی در این آیین به ارزش های ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنوشت کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی و سازندگی سپاه در کنار سایر امور، برای کشور به عنوان یک تکلیف انقلابی اهمیت دارد و اقدامات این نیرو در تعامل با سایر دستگاه‌ها به پیشبرد امور کشور کمک می کند.
ايشان افزودند: در هر عرصه‌ای که کشور به حضور بسیج و سپاه نیاز داشته آماده مشارکت فعال بوده و با فعالیت خالصانه نیروهای مؤمن و فداکار این سازمان مردمی در خدمت به مردم و کشور عزیزمان هستیم و این عزت آفرینی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متکی به معنویت و ولایت است و حرکت شتابنده سپاه در انجام ماموریت‌ها برگرفته از این دو رکن اصلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها