خبرهای داغ:
القحوم:

عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بار دیگر با اشاره به تحرکات ائتلاف آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی با مشارکت مزدوران در خاک یمن هشدار داد: به هرگونه عملیات زمینی با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۵۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: نیروهای مسلح با قاطعیت تمام به تحرکات مزدوران در استان الحدیده که با تحریک آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد، پاسخ خواهیم داد.

مقام ارشد جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران آماده می‌شوند.

عضو شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد که حملات به متجاوزان در حمایت از نوار غزه ادامه خواهد یافت و حمله اخیر به کشتی آمریکایی در دریای سرخ در پاسخ به حملات متجاوزگرایانه ائتلاف آمریکا و انگلیس به صعده انجام شد.

القحوم با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن در برابر متجاوزان به خاک یمن گفت: دستان ما بر روی ماشه است و حمله اخیر در دریای سرخ، پیام آشکاری علیه ائتلاف آمریکا و انگلیس است و ارتش یمن هرگز دست از حمایت نوار غزه بر نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با شبکه خبری المیادین افزود: آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران در الحدیده آماده می‌شوند و تحرکات آشکار آمریکا و انگلیس علیه یمن با مشارکت مزدورانش در عملیات زمینی علیه یمن با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد.

ارسال نظرات