خبرهای داغ:

هلاکت ۸ نظامی دیگر صهیونیست در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت

ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی از کشته شدن شماری دیگر از نظامیان خود در نوار غزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۸۶
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از الجزیره، منابع صهیونیست به هلاکت شماری دیگر از نظامیان خود در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت اذعان کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت هشت افسر و نظامی در جریان درگیری‌ها در غزه خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن ۸ افسر و نظامی دیگر این رژیم در نبرد با مقاومت فلسطین در نوار غزه اعتراف کرد تا شمار نظامیان کشته شده این رژیم از ابتدای جنگ غزه به ۴۸۵ افسر و نظامی افزایش یابد.

ارتش صهیونیستی همچنین اعلام کرد که ۶ نظامی دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

این در حالی است که روز گذشته نیز مبارزان القسام پنج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از یگان یلهوم را به سمت یک تونل در شرق خانیونس کشیده و پس از اینکه نیرو‌های صهیونیست وارد تونل شدند، آن‌ها را از فاصله نزدیک از پای درآوردند.

پیش از این نیز، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» درباره هدف قرار گرفتن فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین ابراز نگرانی کرد و نوشت که ۱۷ درصد کشته شدگان صهیونیست در جنگ علیه غزه، افسر هستند.

این رسانه صهیونیست با بیان اینکه بسیاری از نظامیان کشته شده، افسران ارشد و فرماندهان میدانی نبرد هستند، این موضوع را چالشی جدی برای ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه عنوان کرد.

«یدیعوت آحارونوت» ادامه داد که سه سرتیپ، چهار ژنرال و افسران ارشد زیادی در جنگ علیه غزه کشته و به گردان ۱۳ نیرو‌های ویژه گولانی، ضربه سنگینی وارد شده است.
فرمانده پیشین تیپ گولانی گفته است: یک چهارم نیرو‌های این تیپ از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی تاکنون کشته یا زخمی شده‌اند و این تیپ تاکنون ۸۲ افسر و نظامی خود را از دست داده است.

حمله هفته گذشته به نیرو‌های اشغالگر در محله الشجاعیه غزه، شدیدترین و خونین‌ترین حمله به آن‌ها بود که ۱۰ افسر از جمله چند فرمانده در کمین نیرو‌های گردان‌های شهید عزالدین القسام کشته شدند.

ارسال نظرات