دشمن از حرکت قدرتمند نظام اسلامی به هراس افتاده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در جمع کارکنان و بسیجیان سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: دشمن از حرکت قدرتمند نظام اسلامی به هراس افتاده است.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۲۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

دشمن از حرکت قدرتمند نظام اسلامی به هراس افتاده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدارضا هاشمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان وبسیجیان سپاه ناحیه دشتستان ضمن تبریک ایام سراسر نور دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود،که در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیرو‌های کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.
وی افزود: انقلاب اسلامی حماسه بزرگی است که روی داده بنابراین برای آشنا ساختن نسل جوان با این حادثه بزرگ از هیچ تلاشی نباید فروگذار کرد.
هاشمی خطاب به پاسداران تاکید کرد: در این شرایط، مسوولیت خطیری داریم و دستاورد‌های انقلاب را باید برای جوانان، نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان با برنامه‌های خاص تبیین کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج و نقش آفرینی ایشان اظهار داشت: بسیج متعلق به همه‌ی مردم است و روحیه جهادی در حوزه‌های مختلف آن حاکم است که همین موضوع باعث شده است بسیج از بی نظیرترین سازمان‌های مردمی جهان باشد.
وی حضور بسیجیان خلاق را باعث رشد و شکوفایی در برنامه‌های مختلف کشور دانسته و با اشاره به رضایتمندی مردم به عنوان اولویت اصلی، تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های بسیج در خدمت رسانی به مردم استفاده شود.
این مقام مسئول به انتخابات ۱۱ اسفند نیز اشاره‌ای داشت و افزود: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش روست، بنابراین از ظرفیت جشن‌های دهه فجر در راستای زمینه سازی برای مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که مشارکت مردم در انتخابات به حداقل برسد و تبلیغ می‌کند که مردم نسبت به انتخابات و سرنوشت خودشان بی تفاوت باشند.
وی بیان داشت: دشمن از حرکت قدرتمند نظام اسلامی به هراس افتاده و خود را در لبه پرتگاه حس می‌کند و به همین دلیل از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند تا خود را نجات دهد.
ایشان ادامه داد: دشمن از همه روش‌ها اعم از جنگ نرم، ترکیبی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کرده و امروز با تمام امکانات وارد صحنه شده و همه ظرفیت‌های خود را منسجم کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در پایان افزود: دشمن با توطئه‌های مختلفی، چون فتنه ۸۸ و فتنه‌های مختلف دیگر و امروز با امپراتور رسانه‌ای سعی در کاهش اعتماد مردم به نظام و انقلاب دارد تا مردم در انتخابات حضور نداشته باشند، اما شرکت گسترده مردم در انتخابات تمام محاسبات دشمن را تغییر داده و انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار