به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان و در ادامه اردوهای گروه جهادی ادارات کل در قالب میز خدمت جهادی، مظالبه روستا نشینان روستاهای چشمه زیارت پیگیری شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۱۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان و در ادامه برگزاری اردوهای گروه جهادی ادارات کل در قالب میزهای خدمت جهادی، با حضور مهرآمیز مدیر برق ناحیه یک زاهدان و فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج شرکت آبفای استان و شرکت توزیع برق استان، از روستای دکتر نعیم چشمه زیارت، از وضعیت آبرسانی در این روستا بصورت میدانی بازدید بعمل آمد .

وی افزود: روستای دکتر نعیم چشمه زیارت، با ۱۵ خانوار جمعیت، دارای چاه شخصی جهت آب شرب و مصرف کشاورزی می باشد که با توجه به ریزش دیواره چاه، نیاز به بازسازی، تعمیر و مهار چاه می باشد . 

سرهنگ نکوئی ادامه داد: به همت پرسنل شرکت توزیع برق استان، برق روستاهای فوق در دهه فجر سال جاری افتتاح و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان در پایان اظهار داشت: میزهای خدمت با هدف اجرای اردوهای جهادی و دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم و مشاهده مشکلات آنها در ظول سال در حال اجرا می باشد که با ابتکار جدید این میزهای خدمت به روستاها آورده شده تا مردمی که می خواهند با مسئولان دیدار داشته باشند و مطالبات خود را پیگیری کنند و به نتیجه برسند و مطالبات به حق آنها در اسرع وقت به نتیجه برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار