انصاری گفت: در سالیان اخیر از بسیج اصناف در تنظیم بازار بهره گرفته شد که ظرفیتی مطلوب برای مدیریت آن حوزه است، در شرایط امروز که دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال تفرقه، جنگ داخلی و ضربه به نظام است با همدلی و همبستگی میان تمامی دستگاه های دولتی قضایی و نظامی قطعاً در اهداف خود موفق نخواهد بود .
کد خبر: ۹۵۷۳۶۰۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان کرد: بسیج صدای مردم است و شاهد هستیم در راستای رفع مشکلات شهروندان با جدیت برای رفع موانع ورود داشته اید.

منصور انصاری در ادامه گفت: خداوند را برای ایجاد شرایط خدمت گذاری در این استان شهید پرور شاکرم .

وی افزود: در سالیان اخیر از بسیج اصناف در تنظیم بازار بهره گرفته شد که ظرفیتی مطلوب برای مدیریت آن حوزه است و در شرایطی که دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال تفرقه، جنگ داخلی و ضربه به نظام است با همدلی و همبستگی میان تمامی دستگاه های دولتی قضایی و نظامی قطعاً در اهداف خود موفق نخواهد بود .

انصاری در ادامه گفت: کار در تعزیرات حکومتی از این جهت که با تخلفات اقتصادی در گیر می باشد مهم و حساس است و از سپاه به این جهت که با نگاه دغدغه مند در کنار و همراه همکاران مجموعه ما در نیک شهر هستند تشکر داریم .

در این دیدار سرهنگ پاسدار حسین نکوئی اظهار داشت: سپاه پاسداران در تمامی صحنه ها حضور دارد و هر جا احساس کنیم که مردم حضورمان را نیاز داشته باشند ورود خواهیم کرد و از دستاوردهای نظام به هر صورت حفاظت خواهیم کرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: موضوعات معیشتی و اقتصادی مهم و بر همین اساس در کنار تعزیرات حکومتی هستیم و در یک مرحله اقدام تعاملی حدود ۱۷ واحد متخلف و ناقض قانون با دستور رییس شعبه تعزیرات حکومتی پلمب گردید .

وی افزود: خدمت در سیستان و بلوچستان که مردمانی صبور و متعهد دارد موجب افتخار است .

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: شاهد آن هستیم که برخورد با قاچاق سازمان یافته و با حجم و مقادیر بالا رها و به خرده ها پرداخته شده و برای این موضوع باید چاره اندیشی شود و آمادگی داریم هر مأموریتی با نگاه خدمت به جامعه و شهروندان از سوی تعزیرات حکومتی ابلاغ شود را حضور داشته باشیم .

ارسال نظرات