خبرهای داغ:
بزرگداشت عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات سپاه منطقه غرب اصفهان به مرکزیت فریدن برگزار شد
کد خبر: ۹۵۷۳۳۱۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

‌به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ بزرگداشت عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات سپاه منطقه غرب اصفهان به مرکزیت فریدن برگزار شد.

در این محفل شهدایی برادر حیدریان از یادگاران دفاع مقدس با روایت خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی گفت: ما پا جای شهدایی گذاشته ایم که همه هستی خود را فدا کردند و در شرایط اقتصادی و جنگ شناختی امروز که قابل انکار نیست نمی توان از وظیفه خود که پاسداری از انقلاب است کوتاهی کرد

حیدریان خاطر نشان کرد: در سال گذشته جنگ شناختی و ترکیبی دشمن برای ما خسران زیادی داشت و استکبار می خواستند بعد از براندازی ، کشور ایران را تجزیه کنند و البته شکست خوردند.

وی گفت: در پایان سال دو انتخابات مهم پیش رو داریم که برای کشور و سرنوشت کشور و مردم مهم است؛ برای عبور از شرایط فعلی باید در میدان بود و با تواصی به حق و جهاد تبیین انتخابات پرشوری را رقم بزنیم .

حیدریان در پایان گفت : طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی که قبلاً می فرمودند رو به بالا در حرکتیم و البته سختی ها و پیچ هایی پیش رو هست، الان می فرمایند ما به قله نزدیکیم و کشوری که بعد از ۴۵ سال جنگ های سخت، نرم، تحریم و فتنه ها امروز قدرت برتر منطقه است در یک پیچ تاریخی قرار دارد و ما باید هوشیار باشیم و با انتخابات و حضور همگانی مردم روند پیش روندی انقلاب را تسریع کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار