خبرهای داغ:
به همت گردان121امام حسین(علیه السلام) برگزار شد:

اولین یادواره شهدای کارگر شهرستان فریدن

به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اولین یادواره شهدای کارگر شهرستان فریدن همراه با سخنرانی سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و دیگر برنامه های فرهنگی متنوع دیگر با حضورآیات عظام، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مردم محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان وپایوران گردان112امام حسین(علیه السلام) در شهر فریدن برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۵۷
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، با حضورآیات عظام، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مردم محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان وپایوران گردان112امام حسین(علیه السلام)، اولین یادواره شهدای کارگر شهرستان فریدن به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با سخنرانی سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در شهر فریدن برگزار گردید.

در این محفل نورانی ، سردار فدا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۱۲ شهید کارگری فریدن و شهدای حادثه تروریستی کرمان و شهدای غزه گفت: امروز برخی سؤال دارند انقلاب اسلامی برای ایران چه کرده است؟ که پاسخ صریح و روشن است؛ انقلاب، جمهوری اسلامی و امام عزیز برای ما عزت، عظمت، بزرگی، استقلال و اقتدار ایران اسلامی را برای مردم به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه برخی در قیاسی نابرابر،  رژیم پهلوی معدوم را بزک می کنند و می گویند خدمات داشته باید گفت: اولاً این رژیم دست نشانده بیگانگان به ویژه آمریکا بود و کاملاً تحت مدیریت و اطاعت محض آنها کار می کردند و قدرت تصمیم گیری و اجرای امری را نداشتند، و حتی اغلب آمریکایی ها در تهران جلساتی در اداره امور کشور برگزار می کردند و شاه حق حضور در جلسات را هم نداشته است.

سردار فدا با تاکید براینکه همه این مطالب برگرفته از خاطرات سران پهلوی به ویژه اشرف پهلوی می باشد و در غالب کتاب در دسترس است، بیان داشت: ما در زمان پهلوی عزت، آبرو، شرافت نداشتیم چون شاه این ارزش ها را نداشته است و این مهم در جنگ جهانی دوم که شاه هیچگونه عکس العمل نظامی و کلامی در مقابل استعمار گران انگلیسی و روسی نداشته کاملاً ملموس است و زمانی هم که تاریخ مصرف رضا خان تمام شد او را معدوم کردند، با اینکه شاه مملکت بوده حقیرانه او را حذف کردند .

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در ادامه گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی امام بدوم شلیک گلوله ای رژیم پهلوی را ساقط کرد و حکومت تشکیل داد، چون پشتوانه بزرگ نصرت الهی و حضور همگانی مردم را داشت و این مهم تا به امروز برای ایران عزت و اقتدار ایجاد نموده است.

سردار فدا در پایان تاکید کرد؛ سالانه در کل دنیا چندین انتخابات انجام می شود اما چون انقلاب اسلامی قرار است به انقلاب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ختم شود و در این مسیر حرکت می کند، مورد هجوم ضد اسلام است و مهم ترین عرصه دشمنی آنها انتخابات است چون می خواهند با کمرنگ کردن انتخابات و حضور ضعیف مردم به اصل نظام ضربه بزنند و ما نباید اجازه بدهیم .

وی از همه اقشار مختلف خواست ضمن حضور فعالانه در عرصه انتخابات، با امید آفرینی و انگیزه سازی عمومی، حضور همگانی را در انتخابات رقم بزنند تا نقشه دشمن بر آب شود و رسوا شود و نقش کاندیداها در این زمینه را مهم جلوه داد و خاطر نشان کرد از تخریب یکدیگر و بد اخلاقی به شدت بپرهیزند و تاکید کرد سپاه و بسیج به عنوان پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی صرفاً امید آفرینی و روشنگری می کند امّا به هیچ وجه از شخصی و جناحی در انتخابات دفاع و حمایت نکرده و نمی کند و اگر کسی غیر از این بگوید دروغ است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار