مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

۱۵۰۰۰ دانش‌آموز کرمانی در مراسم اعتکاف شرکت کردند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع دانش آموزان دختر معتکف مسجد امام خمینی ره شهر کرمان گفت: ۱۵۰۰۰ دانش‌آموز کرمانی در مراسم اعتکاف شرکت کردند.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۷۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رضا رضایی خاطر نشان کرد: امسال در هر مسجدی حضور پیدا کردم حضور جوانان پر نشاط و مذهبی را مشاهده کردم که نسبت به سال قبل هم به لحاظ حضور و هم کیفی برنامه‌ها بیشتر بود.

وی بیان کرد: تلاوت قرآن جمعی و فردی، حلقه‌های معرفت و پرسش و پاسخ، سخنرانی، بیان احکام و معارف، تصحیح قرائت نماز، ادعیه و مناجات خوانی از جمله برنامه‌های اعتکاف در مساجد استان است.

رضایی گفت: پیروی هماهنگی به عمل آمده با مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق هیچ‌یک از دانش آموزان حاضر در اعتکاف غیبت نمی‌خورند و عدم حضور آنان روز شنبه موجه محسوب می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شاهد استقبال گسترده دانش آموزان کرمانی از مراسم اعتکاف در استان کرمان هستیم که این نشان از توجه ویژه نسل جدید به مراسم‌های مذهبی دارد.

رضا رضایی بیان کرد: دانش آموزان در ۹۲ مسجد در سراسر استان کرمان معتکف شده‌اند و در ویژه برنامه‌های مربوطه شرکت کرده‌اند.


وی با اشاره به حضور بیش از ۱۵ هزار دانش آموز استان در مراسم اعتکاف امسال گفت: از این تعداد ۸ هزار نفر دختر و ۷ هزار نفر پسر هستند.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه استاندار کرمان شامگاه امروز جمعه ششم بهمن ماه جاری در جمع دانش آموزان دختر معتکف مسجد امام خمینی ره شهر کرمان حضور یافتند و در فضایی صمیمی با دانش آموزان به بحث و گفتگو پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار