خبرهای داغ:
آئین استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جانشین ناحیه حمیدیه، فرماندار، امام جمعه، مسئولان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع الهدی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۳۱
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ آئین معنوی و باشکوه استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور سرگرد پاسدار صادق جلالی جانشین ناحیه حمیدیه، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان و اقشار مختلف مردم قدرشناس و مؤمن و ولایتمدار حمیدیه در مسجد جامع الهدی و مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام این شهرستان برگزار شد.

 

سرگرد پاسدار صادق جلالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام حمیدیه در این آئین معنوی با تبریک ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر اظهار داشت: این شهید والامقام با حضور پرنور خود فضای شهرستان را نورانی و معطر کرده است.

 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سعید لفته پور امام جمعه شهرستان حمیدیه: ما به این شهید والامقام اعلام می‌کنیم که در این شهرستان خود را غریبه نداند چرا که این شهرستان، یک شهرستان شهید پرور و ولایتمدار است.

 

امام جمعه شهرستان حمیدیه گفت: این برادران و خواهران معکتف، و تمام مادران ، پدران حاضر در این شهرستان همگی پدران و مادران و خواهران و برادران شما ای شهید والامقام هستند.

 

وی بیان کرد: همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در پیمودن راه آنها استوار گام برداریم.

 

در پایان مردم ولایتمدار و شاعران اهل بیت علیهم السلام با اجرای دل نوشته، شعر خوانی در وصف شهدا و مداحی و سینه زنی از سایر بخش‌های این آئین معنوی و باشکوه بود که در شهرستان حمیدیه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار