خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

مشارکت در انتخابات،موجب وحدت و قدرت ملی می شود

تبریز- امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم در آن گفت: مشارکت در انتخابات،موجب وحدت، قدرت ملی و امنیت کشور می‌شود که نتیجه آن، پیشرفت علم و اقتصاد خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۹۷
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب مشارکت در انتخابات معجزه هایی دارد و موجب رفع مشکلات مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور می شود.

وی تاکید کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات از لحاظ بین‌المللی نیز نشان دهنده اقتدار ملی و اعتبار بین‌المللی است.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: اینکه در انتخابات چه کسی یا چه گروهی پیروز شوند، فرع است بلکه خود انتخابات اصل بوده و حضور مردم در صحنه مهم است و امید مردم آذربایجان شرقی و تبریز همچنان در انتخابات نیز پیشگاه و پیشرو باشند و شهر اولین ها بودن را در مرحله عمل نشان دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و سالروز ورود امام راحل به کشور، اظهار کرد: امید است با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جشن‌ های امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شود.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید به اینکه هدف از برپایی جشن های دهه فجر، تنها تزئین کردن نیست، یادآور شد: باید در این دهه دستاوردهای انقلاب را در حوزه های مختلف به مردم تبیین کرد.

وی در ادامه به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف نیز اشاره و بیان کرد: حضور حدود ۴۰۰ نفر از معتکفان جوان در نماز جمعه، شرکت اقشار مختلف به ویژه معتکفان جوان، دانش آموز و طلاب در مراسم اعتکاف جلوه های زیبایی در این هوای سرد و برفی است

 

ارسال نظرات