سردار فدوی در تبریز:

حضور حداکثری در انتخابات نشانه وحدت و انسجام درونی است

تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور حداکثری در پای صندوق های رای را نشانه وحدت و انسجام درونی عنوان و بیان کرد: بر اساس آموزه های قرآنی خداوند به امتی که از تفرقه دوری کرده و مجتمع و متحد شوند، کمک می کند.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۲۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار علی فدوی در حاشیه زیارت مزار شهدای وادی رحمت تبریز به خبرنگاران، گفت: خداوند متعال امیرالمومنین(ع) را انتخاب و پیامبر(ص) نیز طبق دستور خداوند ایشان را معرفی کرد که این یعنی مشروعیت امام بر عهده خداست، اما در عین حال مقبولیت آن مربوط به مردم است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در امتداد ولایت معصومین (ع) است، ادامه داد: مشروعیت مربوط به خداست اما مقبولیت نظام وابسته به مردم است، بنابراین ما باید کاری کنیم که مردم در این انتخابات که اولین انتخابات بعد از فتنه های سال گذشته است، با حضور قوی و حداکثری پیام آشکار به دشمنان صادر کنند.

سردار فدوی اهمیت انتخابات اسفند ماه امسال را بسیار فراتر دانست و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمان نظام و به خصوص آمریکا به دلیل عدم درک مبانی، معارف اسلام، انقلاب و جایگاه ملت ایران همواره دچار اشتباه محاسباتی شده اند و بر اساس همان محاسبات غلط برنامه ریزی و اقدام کرده اند که این مسایل در پاره ای موارد برای آنها دردسرساز هم بوده است.

وی یادآور شد: اگر در انتخابات پیش رو، مردم طبق دستور رهبری حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند، اشتباه محاسباتی آمریکا اصلاح خواهد شد و به تعبیری مشارکت قوی مردم، آن ها را از اشتباه محاسباتی در خواهد آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ما نباید بگذاریم اشتباه محاسباتی در طرف مقابل تکمیل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار