فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر عجب شیر:

ولایت مداری رکن اصلی دهه کرامت است

تبریز- فرمانده حوزه ولیعصر سپاه عجب شیر گفت: دهه کرامت یادآور توجه به سبک زندگی و سیره ائمه معصومین(ع) بوده و در زندگی دنیا و آخرت برای همه جامعه بشری نقشه راه و راهگشاست.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۰۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر صیامی در آیین گرامیداشت دهه کرامت افزود: یکی از آثار هجرت امام رضا(ع) به ایران، زمینه‌سازی آمادگی مردم ایران برای دعوت از امامزادگان است که بعد از هجرت امام رضا(ع) یکی پس از دیگری وارد ایران شدند و در محل‌هایی که مستقر شدند منشأ خیر و برکت در سراسر این کشور شدند.
 وی گفت: دﻫﻪ ﮐﺮاﻣﺖ ﯾﺎدآور ﻋﺎﻟﯽ ﺗﺮﯾﻦ و ﭘﺮﻣﻌﻨﺎﺗﺮﯾﻦ علاقه ﻣﻬﺮ و وﻓﺎی ﯾﮏ ﺧﻮاﻫﺮ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻘﺎم رفیع ولایت است.
صیامی تاکید کرد: موضوعاتی که در تاریخ اسلام جایگاه والایی دارد هجرت در راه خداست و آنچه که موجب پیشرفت و تعالی اسلام در همه ابعاد شده همین هجرت‌هاست.
وی اظهار کرد: از کارهای خوب در این چند سال برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید به مناسب میلاد امام رضا (ع) است که حتی در خارج از کشور از جمله پاکستان، اندونزی، عراق، روسیه، آلمان و هلند میزبان این گونه مراسم بوده اند. 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر عجب شیر در پایان افزود: روز پنجشنبه این هفته شاهد جشن ویژه در شهرستان عجب شیر با حضور خادمین آستان مقدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه امام رضا علیه السلام خواهیم بود
ارسال نظرات
آخرین اخبار