ساخت یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان جهاد کشاورزی در آذربایجان شرقی

تبریز- نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی جهت بررسی تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای ساخت یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان جهاد کشاورزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۹۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، موسوی در این نشست با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن گفت: تامین مسکن حمایتی برای آحاد مختلف جامعه از وظایف و تعهدات دولت و وزارت راه و شهرسازی بوده و در استان آذربایجان شرقی نیز بار اصلی این طرح بر دوش اداره کل راه و شهرسازی است و با جدیت نیر دنبال می شود. 

وی افزود: مجموعه راه و شهرسازی در استان با تمام توان پای کار است تا مسکن حمایتی اقشار کم درآمد را فراهم کند و در این مسیر نیازمند همراهی کلیه نهادهای اجرایی مرتبط هستیم و در کنار آن وظیفه داریم مطابق با تفاهم نامه های وزارت راه و شهرسازی با سایر دستگاه ها، در تامین مسکن کارکنان دولت نیز مشارکت نماییم.

وی ادامه داد: اخیراً توافق نامه ای ما بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی جهت تامین مسکن ویژه کارکنان جهاد کشاورزی منعقد شده است که ما نیز به تبع آن در این حوزه اقدام و با مشارکت جهاد کشاورزی استان اقدامات موثری در این حوزه انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار