خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در یادواره شهدای روحانی در اهواز گفت: این مراسم پیشوازی در جهت کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان است.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۲۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ حجت الاسلام عبدالرضا رستگاربا اشاره به اینکه کنگره ملی شهدای خوزستان در اسفند ماه امسال برگزار می گردد، افزود: در تمام شهرستان ها نیز یادواره هایی در جهت کنگره ملی شهدا برگزار می شود و یادواره شهدای طلاب و روحانی نیز در همین راستا است.

 

حجت الاسلام رستگار ضمن گرامیداشت یاد 200 شهید طلبه و روحانی استان خوزستان یادآور شد: این دومین یادواره با این نام است که برگزار می شود و ما دور هم جمع شدیم تا پیام رسان خون شهدا باشیم.

 

او به صحبت های رهبر انقلاب در خصوص شهدا اشاره کرد و توضیح داد: از دیدگاه رهبری شهدا 2 پیام دارند؛ ابتدا آنکه شهدا می گویند ما با تمام جان ایستادیم از انقلاب و میهن دفاع کردیم دوم آنکه شما هم بمانید و تا پای جان بمانید.

 

حجت الاسلام رستگار اظهار داشت: روحانیت طی 44 سال انقلاب همیشه در دوران های سخت در میدان بوده و پیش قراول صحنه های سخت بوده است و از همین رو شهدای روحانی 7 برابر دیگر اقشار شهید تقدیم انقلاب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار