فریبا قاسمی از کارآفرینان روستایی استان مرکزی است که با کمک بسیج سازندگی به تولید انبوه کمربند وسایل آلات کشاورزی رسیده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۵۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فریبا قاسمی یکی از کارآفرین روستایی ساکن بخش مرکزی شهرستان ساوه در‌ گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شروع به کار خود چنین گفت: از سن ۱۸ سالگی به خیاطی مشغول شدم و شخصی دوزی انجام می دادم اما از ۵ سال گذشته به صورت حرفه ای به تولید کمربند وسایل آلات کشاورزی پرداختم.
وی با بیان اینکه برای این کار یک کارگاه کوچک در ابتدا راه اندازی و با یک شاگرد کار را شروع کرده است؛ افزود: اکنون که کار پیشرفت کرده سه شاگرد دارم و به شکل انبوه تولید را انجام می دهیم و بازار فروش در سراسر کشور را در اختیار داریم.

 

 

قاسمی خانواده را یکی از مشوق های اصلی خود در این زمینه دانست و افزود: خانواده همیشه در کنار من هستند و حتی در بسته بندی محصولات نیز ما را همراهی می کنند.
این کارآفرین ساوجی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید ایرانی گفت: در سال های قبل این‌ محصول از چین وارد می شد اما به لطف خدا توانستیم این محصول را در داخل تولید کنیم و قدم موثری در افزایش تولید ملی داشته باشیم.
قاسمی با اشاره به نقش بسیج سازندگی در حمایت از کارآفرینان و تولید داخل تصریح کرد: با عضویت در صندوق قرض الحسنه روستای یل آباد از بسیج سازندگی‌ وام گرفتم و در تلاش هستم با حمایت بیشتر مسئولان و بسیج سازندگی کارگاه را توسعه دهم تا افراد بیشتری در کارگاه مشغول به کار شوند.
این کارآفرین ساوجی در پایان خاطرنشان کرد: برخی ها از بیکاری گلایه می کنند اما کار وجود دارد باید توانمندی های خودشان را باور کنند و با سعی و همت می توان کار زمینه کسب و کار را فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات