امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: نقش مردم در نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت است. این مهم در کلید واژۀ سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب بدان معناست که مردم، موتور پیشران و حرکت نظام اسلامی هستند و همین مردم با حضور پرشور در انتخابات از آن پشتیبانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۴۶
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با رهبر فرزانه انقلاب اشاره و اظهار کرد: کلید واژه مهم سخنان رهبر انقلاب مردم بود و این بدان معناست که موتور پیشران و حرکت در مسیر نظام اسلامی‌مردم هستند. 

وی تصریح کرد: نماز جمعه یکی از مراسمات معنوی و سیاسی کشور است که جز با حضور مردم شکل نمی‌گیرد، لذا اگر این اجتماع پرشور هفتگی نباشد آئین عبادی سیاسی جمعه شکل نمی‌گیرد.

خطیب جمعه تربت‌حیدریه ادامه داد: مردم گاهی با کمک مالی و اقتصادی و گاهی اوقات هم با کمک جانی به یاری نظام آمدند، لذا همین مردم در انتخابات پرشور شرکت و از نظام اسلامی پشتیبانی می‌کنند. 

معلمی بیان کرد: از سوی دیگر در قضیه فلسطین و غزه اگر مردم مظلوم فلسطین از حماس حمایت نکنند، این گروه مقاومت مردمی خلع سلاح می‌شود، یا اینکه اگر مردم یمن و حوثی‌ها این میزان شجاعانه سخن می‌گویند و برای امریکایی‌ها رجزخوانی می‌کنند به پشتوانه مردم است. 

امام جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: مردم اینقدر مهم هستند که وقتی برای انتقام سخت از تروریست‌های گلزار شهدای کرمان، مطالبه می‌کنند، مسئولان جوانمردانه و شجاعانه و زیبا با موشک‌های دقیق و نقطه زن مقر تکفیری‌ها و تروریست‌ها را هدف و سران آنها را به هلاکت می‌رسانند. 

معلمی ضمن قدردانی از حرکت شجاعانه فرزندان هوافضای سپاه، گفت: موشک‌های دقیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دل مردم را شاد کرد، موشک‌هایی که برد آنها ۱۲۰۰ کیلومتر است و با یک تصمیم حساب شده نقطه‌ای را زدند که صهیونیست‌ها بدانند آنها هم از موشک‌های ایران هرگز در امان نیستند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار