امام جمعه تربت‌حیدریه:

راهبرد دشمن، دو قطبی‌سازی و خارج کردن مردم از صحنه است

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: دشمن با ابزار اختلاف و دو قطبی‌سازی در جامعه به‌دنبال خارج کردن مردم از حضور در صحنه‌های مختلف نظام از جمله مشارکت حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۳۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آئین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم، اظهار کرد: دیدبان انقلاب فرمودند که دشمن تلاش دارد تا مردم را از صحنه حضور خارج کند که برای این مهم از ابزار و روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. 
 
وی تصریح کرد: یکی از ابزاری که دشمن برای خروج مردم از صحنه در دستور کار قرار داده اختلاف و دوقطبی‌سازی در جامعه است، البته اختلاف دو نوع است یکی اینکه دو نفر با هم رفیق هستند و اختلاف‌نظر هم دارند، اما گاهی اختلاف‌نظر به‌گونه‌ای است که هر عملی از طرف مقابل محکوم است. 
 
معلمی افزود: دوقطبی‌سازی در جامعه به معنای آن است که هر کاری طرف مقابل انجام می‌دهد اگر هم کار خوبی باشد آن را محکوم می‌کنند، درعین‌حال کسانی که خودشان را انقلابی جلوه می‌دهند اگر کاری که دشمن آن را می‌پسندند، انجام دهند، این همان دوقطبی‌سازی است که در پازل دشمن بازی می‌کنند. 
 
 
امام جمعه تربت‌حیدریه به تغییر تاکتیک استکبار جهانی در جنگ غزه اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی پس از شکست‌های متوالی، تاکتیک خود را تغییر داده و با یک عملیات رسانه‌ای، دیپلماتیک و امنیتی قصد دارد روی جنایات خود سرپوش بگذارد؛ اما حوادث بزرگی در راه است. 
 
معلمی بیان کرد: تحلیلگران آمریکایی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در حال خروج از غزه هستند؛ اما از آن طرف تاکتیک ترور سران حماس و تخریب تونل‌ها و نجات اسرای داخل غزه را دنبال می‌کند و همه این اقدامات برای بازیابی آبروی ازدست‌رفته است. 
 
وی اضافه کرد: همراه‌سازی کشورهای مختلف یکی دیگر از روش‌های استکبار جهانی است؛ اما این سفرها نتیجه‌ای نخواهد داشت، لذا نخواهند توانست حماس را حتی تضعیف و خلع سلاح کنند. 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار