اقامه نماز با شکوه عید سعید فطر در تربت‌جام+فیلم و تصاویر

مردم متدین و وحدت آفرین تربت‌جام با حضور باشکوه خود در مصلی بزرگ الغدیر، نماز عید فطر را به امامت حجت‌الاسلام اسلامی امام جمعه این شهرستان با شکوه خاصی اقامه کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۳۹
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

نماز عید سعید فطر در مصلا‌ی الغدیر تربت جام به امامت حجت السلام و المسلمین اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام ، نمازگزاران تربت جامی در این روز فرخنده  با سر دادن ندای '"الله اکبر و لله الحمد الحمدالله علی ما هدانا " به استقبال نماز عید فطر رفتند و یک ماه عبادت خالصانه و روزه داری و بندگی خود را به درگاه خداوند شکرگزاری کردند.

امام جمعه تربت جام در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: مومنان در پرتوی دعا ،مناجات و احیای شب های قدر به فطرت خودشان بازگشته اندو امروز عید و روز فطرت نام گذاری شده وهمه ازآلودگی ها پاک شدید این نورانیت که در ضیافت الهی شامل حال ما شده انسان به سمت نور هدایت شده است .

حجت السلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: ظلم هایی که در دنیا توسط استکبار جهانی و ولیده فاسدش رژیم کودک کش سگونیستی انجام می گیرد، فجایعی که توسط آمریکای جنایتکار در غزه اتفاق افتاده است ۳۴ هزار انسان مظلوم قتل و عام شدند و مجامع بشری در مقابل این کشتار وحشیانه سکوت کردند و از طرفی هم از سگونیست ها وحشی حمایت می کنند .

امام جمعه تربت جام در پایان : خدا به انسانهای آخرالزمان معرفتی داده است که غیبت او را باور دارند و در مسیر ولایت ثابت قدم هستندآنان مجاهدان راه رسول خدا(ص) و نعمت ولایت می باشند.

امسال نیز همچون سال های گذشته زکات فطریه مردم توسط پایگاه های سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بهزیستی و موسسات خیریه در محل برگزاری نماز درشهرستان جمع آوری شد.

 

گزارش/جباری،غوریانی،شاهین فر،شعیبی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار