خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

اجلاس بسیج در راستای تمدن سازی است/ باید نگاه ویژه‌ای نسبت به انتخابات داشته باشیم

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اجلاس بسیج در راستای تمدن‌سازی است، گفت: ماهیت اقشار بسیج برای این است که بتوانیم موضوعات و مسائل استان را خوب شناسایی کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۰۶
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان که با حضور مسئولین استانی، مدیران دستگاه‌ها و نخبگان در استانداری همدان برگزاری شد، ضمن تبریک ماه پربرکت رجب و روز لیله‌الرغائب، اظهار کرد: اجلاس بسیج توفیقی است که در سازمان تشکیل شد و در راستای تمدن‌سازی است.

وی با بیان اینکه یکی از ساختارهایی که تعریف شده مجامع بسیج است که در کشور به خوبی رقم می‌خورد، افزود: ما در تمام شهرستان‌ها مجامع را برگزار کردیم و مدت‌ها است که در سازمان بسیج بحث مجامع بسیج ابلاغ شده، با این نگاه که ما مسائل و مشکلات استان را ببینیم و پیگیری کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ماهیت اقشار بسیج برای این است که بتوانیم موضوعات و مسائل استان را خوب شناسایی کنیم و امروز اگر مطالبی را ارائه می‌دهند برای رفع مشکل است و دنبال این هستیم که از شبکه نخبگانی در مسائل استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رهبری چند سالی است در مورد ایران قوی صحبت می‌کند، ابراز کرد: ما باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم و به ایران قوی برسیم، باید زمینه را طوری فراهم کنیم تا بتوانیم ایران قوی را داشته باشیم.

سردار مجیدی گفت: اگر می‌گوییم مجمع بسیج را راه‌اندازی کردیم برای این است که بتوانیم در کنار مدیران، مشکلات را رفع کنیم و این نیاز به وحدت و همدلی دارد و اگر در استان توانستیم کنار هم باشیم می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان باید یک استان قوی باشد چراکه ظرفیت‌های استان بالا است، عنوان کرد: اینکه پایتخت تاریخ و تمدن هستیم این ظرفیت در استان وجود دارد و زمینه‌های آن فراهم شده و ظرفیت‌هایی در حال انجام است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه باید یک شبکه مردمی ایجاد شود اگر این اتفاق افتاد ما موفق هستیم و اگر محله اسلامی ایجاد شد می توانیم مشکلات را حل کنیم، گفت: اگر مشکلات محله و شهرستان را حل کردیم استان خودبه خود رشد می‌کند؛ اگر صرفا رفتیم برای اینکه یک مسئله را بگوییم و دنبال راه حل نباشیم عقب می‌مانیم.

وی بیان کرد: در بحث بسیج سازندگی ابلاغ آبرسانی داشتیم که هیچ روستای زیر۲۰ خانوار نباید مشکلی داشته باشند و در بحث اقتصاد مقاومتی هم به اینگونه است مردم، دولت و بسیج باهم باشند موفق خواهیم شد.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه ما در آستانه عملیات کربلای ۴ و ۵ هستیم، گفت: عملیات کربلای ۵ تعیین کننده جنگ شد، اصل و اساس پیروزی ما در کربلای ۵ نقطه کاری بود که در کربلای ۴ درس گرفتیم و آن موفقیت بزرگ را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: استان همدان یک هزار و ۱۰۰ شهید در این دو عملیات داد که شهدای بزرگی بودند و بسیار در عملیات کربلای ۵ سختی و دشواری داشتیم تا اینکه آن موفقیت و پیروزی به دست آمد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات تاکید کرد: کمتر از دو ماه به انتخابات باقیمانده چه کسی می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه باید به عظمت کربلای ۵ نگاه کنیم و اینکه چقدر کار را دنبال کردیم تا این پیروزی به دست بیاید، گفت: ۱۰ برابر عظمت کربلای ۵، انتخابات است و باید نسبت به انتخابات نگاه ویژه‌ای داشته باشیم چراکه امروز دشمن این را هدف قرار داده است و باید به عظمت شهدای کربلای ۵ ما باید بتوانیم حضور پرشور در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار