خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

امروز به نوعی دچار دیکتاتوری ساختارها شدیم

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه بنای دولت براین است که مشکلات کشور را حل کند؛اما چرا حل نمی‌شود، گفت:ما امروز به قدری قانون و ساختار و نهاد درست کردیم که به نوعی دچار دیکتاتوری ساختارها شدیم.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۵۵
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
امروز به نوعی دچار دیکتاتوری ساختارها شدیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث انتخابات باید بتوانیم حماسه دیگری رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه بنای دولت بر این است که مشکلات کشور را حل کند؛ اما چرا حل نمی‌شود، افزود: ما امروز به قدری قانون و ساختار و نهاد درست کردیم که به نوعی دچار دیکتاتوری ساختارها شدیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اعتقاد بنده این است مدیر خوب ما وقتی گرفتار ساختار شد دیگر نمی‌تواند کار کند، وقتی ساختار می‌آید مشکلات را ایجاد می‌کند؛ این روشی که ما امروز در حاکمیت درست کردیم تا درست نشود کار پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به طرح‌های ارائه شده در مجمع ادامه داد: این طرح‌ها، طرح‌های انتزاعی نیست می‌توان آنها را انجام داد؛ اگر گاهی مواقع احساس می‌کنیم کندی وجود دارد یک بخش آن به ساختارها برمی‌گردد و بخشی از آن خودساخته است.

شعبانی موثقی تصریح کرد: حدود ۳ هزار قانون تولید کردیم که مانع تولیدکننده است و هر سال قانون روی قانون می‌گذاریم، امیدواریم دولت در این زمینه‌ها تحول خوبی در کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات